حالا نوبت دکتر حسن روحانی است

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: روز ۲۹ اردیبهشت، در تقویم به پایان رسید اما برای تمام ایرانیان شروعی دوباره است. بیش از ۷۰ درصد مردم به امید بهبود و تغییر، در انتخابات شرکت کردند. امروز حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران با پشتوانه ۵۷ درصد آراء، یعنی بیش از ۲۳ میلیون سرمایه اجتماعی، دوباره بر صندلی ریاست جمهوری تکیه می‌زند. مردمی که حتا با وجود مشکلات مختلف، دلسرد نشدند و برای بهتر شدن سرنوشت‌شان، دست به انتخابی بزرگ زدند.

حالا که تمام مردم ایران، امیدوارنه چشم انتظار تدبیر دولت هستند نوبت دولت حسن روحانی است که به وعده‌هایش عمل کند. مردمانی در این سرزمین زندگی می کنند که دغدغه معیشت، کمر آنها را خم کرده است. زنانی که سرپرست خانوار هستند و برای احتیاحات نیازهای خانواده، مجبورند کار کنند. جوانانی که برای رسیدن به اهدافشان نیاز به سرمایه دارند اما با وجود تحصیلات دانشگاهی، شغل ندارند پس خبری هم از پول نخواهد بود و مشکلات دیگری که حتما شخص رئیس جمهور به خوبی از آنها اطلاع دارد و خود را آنقدر توانمند دیده است که بتواند از پسِ وظیفه سنگین ریاست جمهوری، سربلند برآید.

ما ملت ایران نشان دادیم که نمی‌گذاریم کسی امیدمان را ناامید کند. حالا نوبت دکتر روحانی است که وعده‌هایش را به اجرا درآورد و نگذارد چشم امید ما کم‌سو شود. همه مردم منتظرند که در طول این ۴ سال، شاهد «اشتغال مولد» باشند تا چرخ زندگی شان راحت بگردد. ما منتظر عملی شدن وعده «امنیت پایدار» هستیم. امنیت، یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان است. در سایه امنیت است که انسان‌ها می‌توانند احساس تهدید نداشته باشند و در عوض، از اینکه نیازهایشان برطرف خواهد شد، آسایش خاطر داشته باشند. این حقِ مردم است که حقایق را بدانند پس رسانه ها و مطبوعات ما باید بتوانند زیر چتر امنیت، رسالت خودشان را به انجام برسانند و درباره حقیقت، با مردم سخن بگویند. ما در تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نیازمند امنیت هستیم. تحقق وعده‌های دولت؛ که همان برطرف کردن نیازهای ماست، به عهده رئیس جمهور و دستیارانش است.

به گفته حسن روحانی، دولت دوازدهم، دولتی‌ست برای صد در صد مردم. بدون هیچ تقسیم‌بندی میان مردم، باید بگویم حسن روحانی، امروز رئیس جمهور ۸۰ میلیون ایرانی است. امروز انسانیت، چشم انتظار تحقق وعده های رئیس جمهور است. بیش از ۲۳ میلیون از روحانی، حمایت کردند و حالا نوبت ایشان است. می‌دانیم که قوه مجریه، به همکاری مردم نیاز دارد. می خواهم به نمایندگی از همه مردم به رئیس جمهور بگویم ما به خاطر سرزمین مان، به خاطر وطن‌دوستی‌مان و به خاطر انسانیت‌مان برای بهبود حال کشورمان، هم پای شما تلاش خواهیم کرد و در کنار این کوشش ها، همچنان خواستار احیای حقوق شهروندی‌مان هستیم و مطالبات‌مان را از دولت ایشان پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر مردم برای رهایی از شر دروغ، عوام فریبی و پسرفت، به شما رای دادند و دلشان می خواهند با تمام وجود ببینند، بشوند حس کنند که روز به روز وضعیت‌شان در تمام زمینه‌ها بهتر خواهد شد و قفل‌های این کشور با کلید «تدبیر و امید»، باز شود. ایران، شایسته فرهنگ انسان محور و اجتماعی سالم است. طبیعت سرزمین‌مان هم سزاوار بهترین وضعیت است. در کنار حمایت سرمایه اجتماعی، از رئیس جمهور منختب‌مان می خواهم که فراموش نکند آن سخن معروف را؛ که نجات جان یک نفر، نجات بشریت است. حالا ۸۰ میلیون ایرانی، از رئیس جمهورشان می خواهند تمام قد به وظابف، قانونی، شرعی و مدنی خودش عمل کند و کارشکنی‌های هیچ کسی او را از ادامه راه، دلسرد نکند. پس جانانه و خالصانه بکوشد برای نجات انسانیت…

علم روانشناسی هم بر این گزاره، مُهر تایید زده است که سلامت روان و حال خوب انسان‌ها در گروی حفظ “تعادل” است. از دکتر حسن روحانی حمایت می کنیم و از او می خواهیم به دور از هر گونه افراط و تفریطی، همانطور که خودش به میانه روی معتقد است برای اعتدال و حال خوب همه مردم ایران تلاش کند. زیرا هیچ چیزی بالاتر از «حال خوب» نیست. امیدواریم در طول سال های پیش رو، در تمام زمینه ها پیشرفت کنیم تا بتوانیم با خیال راحت بگوییم حال همه ما خوب است، تو باور کن…

پایان پیام

 

کد خبر : 43000 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43000
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات