نقش خودروهای داخلی در تشویش اذهان عمومی

نقش خودروهای داخلی در تشویش اذهان عمومی

به گزارش پایگاه خبری گلونی محمد پورخداداد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد پس از بازرسی‌هایی که از خودروسازان داخلی انجام داد سطح کیفی خودروهای ساخت داخل را در جدولی منتشر کرده است.
در گزارش این شرکت که مواردی چون پیشرانه، سیستم تعلیق، تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیرعادی را مورد بررسی قرار داده است، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج نمایش داده شده است.
در این گزارش همه خودروهایی که بیش از ۸۰ درصد رانندگان ایرانی پشت فرمان آنها می‌نشینند، در پایین‌ترین سطح کیفیت قرار دارند و در این جدول تنها یک ستاره دارند. کاملا مشخص است که همین تک ستاره هم برای خالب نبودن عریضه است، وگرنه کیست که نداند برخی خودروها در جاده‌های کشور سلاح کشتار جمعی شده‌اند.

نقش خودروهای داخلی در تشویش اذهان عمومی

قیمت خودروهای یک ستاره‌ای از ۲۰ میلیون تا ۳۹ میلیون است که قیمت پایینی برای یک خودرو با کیفیت در بازارهای بین‌المللی نیست.
در این لیست خودروهای چینی هست که باوجود قیمت بالای ۴۰ میلیون فقط دو ستاره در این بررسی گرفته‌اند.
یعنی یک کارمند حقوق نزدیک به دو سال خود را باید بدهد تا یک خودرو بی‌کیفیت بخرد و احتمالا خود را به کشتن بدهد.
همه این تفاسیر برای این ذکر شد که درخواستی از وزارت صنعت و خودروسازان داخلی مطرح شود.
حالا که قیمت‌ خودروهای ساخت داخل را به قیمت دیه یک انسان کامل نزدیک کرده‌اید و بر اساس همین استانداردهای نیم‌بند خودمان کیفیت این خودروها با زنبه‌های بنایی برابری می‌کند، دست‌ کم هر شش‌ماه یکبار جدول کیفیت خودروهای را منتشر نکنید، چون هم باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود و هم موجب گسترش یاس و دلهره میان رانندگان خواهد شد.

 

جدول سطح کیفی خودروهای ساخت داخل

 

پایان پیام

کد خبر : 44841 ساعت خبر : 1:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44841
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات