انتقال اطلاعات، دیوار محکمی مقابل انتقال آب

انتقال اطلاعات، دیوار محکمی مقابل انتقال آب

 پایگاه خبری گلونی محمد پورخداداد: پروژه‌های انتقال آب مناطق پرآبی چون لرستان، چهارمحال‌وبختیاری به کویر مرکزی، چند سالی است که به گاهی چراغ‌خاموش و گاهی از تریبون‌های رسمی مطرح شده است.

اجرای چند طرح انتقال، مثل پروژه قم‌رود، حساسیت مردمان این مناطق را برانگیخت و حالا همه از این موضوع آگاهند و با مطرح شدن هرباره این موضوع، علاوه بر فعالان زیست محیطی، مردم عادی هم در فضای رسانه‌ای و مجازی واکنش‌های زیادی از خود نشان می‌دهند.

این فشار افکار عمومی باعث شده است که مانند سال‌های قبل، هر مسئول و یا نماینده مجلسی از استان‌‌های مرکزی، بی‌پرده و آشاکارا چنین طرح‌هایی را مطرح نمی کند و اگر در مواردی هم سخنی به میان آید، گوینده خود را مقابل یک واکنش هماهنگ و همه جانبه از طرف مردم مناطق مورد بحث می‌بیند.

انتقال اطلاعات، دیوار محکمی مقابل انتقال آب

همین هماهنگی و واکنش‌های به‌موقع و دور از حاشیه، موجب شد که پس از سخنان نماینده‌ یکی از استان‌های مرکزی در مجلس، وزارت کشور به سرعت آن را تکذیب کند و پای خود را از زمین بازی کسانی که با مطرح‌کردن این موضوعات مصالح کشور را با خطر مواجه می‌کنند، کنار بکشد.

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، تاکید کرده است که این وزارتخانه نقشی در پروژه‌های انتقال آب ندارد.

همه‌گیرشدن انتقال سریع اخبار و اطلاعات به‌وسیله فضای مجازی، کار انتقال آب را برای حامیان این طرح‌ها سخت کرده است. حالا هر کاربری در فضای مجازی می‌تواند به اندازه یک نماینده مجلس یا مسئول دولتی صدای خود را به همه‌جا برساند و هماهنگی این کاربران در استان‌های لرنشین، دیوار محکمی مقابل غارتگران زمین و آب ساخته شد.

آب یکی از مواد مایع و فراوان‌ترین مادهٔ مرکب بر روی سطح کره زمین و بستر اولیه حیات به شکل شناخت امروزی آن است و جستجوی حیات بر روی دیگر سیارات بر اساس وجود آب مایع است.

پایان پیام

 

کد خبر : 46686 ساعت خبر : 0:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46686
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات