حضور عارف در شهرداری تهران منتفی شد

حضور عارف در شهرداری تهران منتفی شد

در حالیکه در روزهای اخیر بحث احتمال حضور محمدرضا عارف در شهرداری تهران مطرح شده بود، یکی از نزدیکان رییس فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایلنا، عنوان کرد که واکنش محمدرضا عارف به این اخبار این است که بر تداوم حضور در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد و بر این اساس بحث حضور عارف در شهرداری تهران منتفی است.

رییس فراکسیون امید بر تداوم حضور در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد و بر این اساس بحث حضور عارف در شهرداری تهران منتفی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در حالیکه در روزهای اخیر بحث احتمال حضور محمدرضا عارف در شهرداری تهران مطرح شده بود، یکی از نزدیکان رییس فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایلنا، عنوان کرد که واکنش محمدرضا عارف به این اخبار این است که بر تداوم حضور در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد و بر این اساس بحث حضور عارف در شهرداری تهران منتفی است.

حضور عارف در شهرداری تهران منتفی شد

همچنین عارف خبر مربوط به شروط خود برای حضور در شهرداری تهران را تکذیب کرده و گفته این اخبار به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

محمدرضا عارف (زاده ۲۷ آذر ۱۳۳۰ در یزد، ایران) سیاستمدار اصلاح‌طلب، مهندس برق، استاد دانشگاه، رئیس بنیاد امید ایرانیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو پیوسته و رئیس گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیئت مدیرهٔ بنیاد باران است.

 وی همچنین عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مشاور عالی رئیس این جمعیت ملی در امور بشردوستانه است.

او در دورهٔ دوم ریاست جمهوری سید محمد خاتمی (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴)، معاون اول رئیس‌جمهور بود.

پایان پیام

کد خبر : 46414 ساعت خبر : 6:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46414
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات