روزهای تلخی بر مردمی که به فرمان رهبری لبیک گفتند می‌گذرد

روزهای تلخی بر مردمی که به فرمان رهبری لبیک گفتند می‌گذرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خبرآنلاین نوشت: روزهای تلخی بر مردمی که به پای صندوق های رای آمدند  تا سرنوشت کشور را برای چهار سال رقم بزنند، می‌گذرد؛ عده‌ای  که در انتخابات بازنده میدان بودند تاب و توان این باخت را نداشتند و امروز به هر بهانه ای دست به تخلیه روانی خود می زنند و این عقده‌گشایی ها تا به آنجا پیش رفت که  بعضا از سوی آنها زمزمه های تقلب شنیده شد آن هم افرادی که در مورد حوادث ۸۸ اظهار نظرهای تندی داشتند و بر معترضین  خورده می گرفتند امروز اگر چاره‌ای داشتند یا می‌توانستند، ابایی از به خیابان آمدن نداشتند.

نکته قابل تامل اینجاست که این افراد می‌دانستند، نمی‌توانند در انتخابات پیروز میدان باشند و باخت موضوع غافلگیر کننده‌ای نبود اما با این وجود آنها ظرفیت باخت نداشتند و از همین رو دست به رفتارهایی زدند که به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نمونه بارز آن را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند.

روزهای تلخی بر مردمی که به فرمان رهبری لبیک گفتند می‌گذرد

واقعا صهیونیست‌ها چقدر باید هزینه می‌کردند که شعار “مرگ بر صهیونیست” تبدیل شود به “مرگ بر روحانی” این افراد ندانسته (البته فرض را بر ندانسته می‌گذاریم) در جهت اهداف صهیونیست‌ها قدم برداشتند و دیدیم چگونه تمام رسانه‌های دنیا به جای آنکه راهپیمایی با عظمت روز قدس را به تصویر بکشند، بر اساس  خوراکی که این گروه در اختیارشان گذاشته بودند فقط شعارهای تفرقه انگیز را بازتاب دادند و سنگ‌پرانی‌ ها و فحاشی‌ها را نشان دادند، تا جایی که اساسا شعار “مرگ بر اسرائیل” گم شد. بنابراین اینها خیانت بزرگی  به آرمان‌های انقلاب کردند و به  وصیت امام(ره) عمل نکردند.

هنوز روز قدس  فراموش نشده بود که ماجرایی دیگر از همان جنس، این بار از طریق تریبون نماز عیر فطر مشاهده می‌شود؛ پیش از هرچیز باید بگویم برای ستاد نماز جمعه متاسفم؛ ستاد نماز جمعه خانه احزاب نیست، در روز وفاق ملی، روز عید سعید فطر که همه مسلمانان جهان به نماز می‌ایستند، فردی در حضور رئیس جمهور اشعار نفاق افکنانه سر می‌دهد و در عین ناباوری رئیس ستاد نماز جمعه اعلام می کند ما کنترل نکردیم و اطلاعی نداشتیم؟! مگر می شود تریبونی مانند تریبون نماز عید فطر را در اختیار کسی قرار دهید و بعد بگویید ما کنترل نکردیم ویا توجیه کنید که این تریبون در اختیار همه قرار می‌گیرد؛ کمی انصاف را رعایت کنید آیا واقعا تریبون‌های نماز جمعه در اختیار همه قرار می‌گیرد؟!

ما هر هفته می‌بینیم از بسیاری تریبون‌های نماز جمعه صدای تهمت و تخریب بلند می‌شود و مخاطب آنها  رئیس جمهور، برجام و … است.

روزهای تلخی بر مردمی که به فرمان رهبری لبیک گفتند و پای صندوق‌های رای آمدند می‌گذرد و به نظر می‌رسد برخی جناح‌ها در حال انتقام گیری از آنها هستند و مردم از این موضوع ناراحتند.

روزهای تلخی بر مردمی که به فرمان رهبری لبیک گفتند می‌گذرد

وقتی رهبری در مورد آتش به اختیار صحبت کردند همه مسوولین از آقای مطهری و صالحی امیری گرفته تا خود من بارها گفتیم آتش به اختیار به معنای فعالیت در حوزه فرهنگ است و نه رفتار خارج از قانون؛ ما همواره به لحاظ فرهنگ مشکل داشتیم و هیچ کسی نمی‌تواند از این منظر همه طیف ها را راضی کند؛ مضاف بر آنکه فقط ۱۶ درصد از اعتبارات فرهنگی در اختیار دولت است با این اعتبار، هیچ دولتی نمی‌تواند در حوزه فرهنگی موفق باشد؛ حال گفته می‌شود افرادی که دستی در فرهنگ دارند آتش به اختیار بیایند و کمک کنند که امری پسندیده است اما از این موضوع چه تفسیرهایی شد و چه رفتارهایی صورت گرفت.

در حال حاضر مظلومیت دولت مشخص شده است و مردم به خوبی قضاوت می‌کنند بنابراین بهتر است در این برهه از زمان دولت در برابر توهین‌ها سکوت کند؛ مردم خود می‌دانند چه می‌گذرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 45478 ساعت خبر : 1:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45478
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات