نظرسنجی هیتلری برای حذف ابتکار

تلاش یک گروه تلگرامی برای حذف ابتکار موفق بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  گروه تلگرامی «تغییر در مدیریت محیط زیست» بعد از چند روز فعالیت برای کنار گذاشتن معصومه ابتکار نتوانست جامعه کارشناسان و خبرنگاران و فعالان محیط زیست را قانع کند که رفتن ابتکار به سود محیط زیست است.

این گروه بعد از ناتوانی در القای این تفکر که ابتکار منشا و محل مشکلات محیط زیست ایران است یک نظرسنجی را آغاز کرد بلکه با نظرسنجی نشان بدهد که مخالفان حضور ابتکار بیشتر از موافقان آن هستند.

ادمین این گروه بعد از درج نظرسنجی اجازه عضوگیری به گروه نمی‌دهد چون می‌داند ممکن است تعدادی از طرفداران ابتکار به گروه وارد شوند.

نظرسنجی هیتلری برای حذف ابتکار

نکته جالب البته همین جاست: وقتی می‌شود به راحتی و بار یارکشی و مانند هیلتر نتیجه نظرسنجی را تغییر داد آن نظرسنجی به چه دردی می‌خورد؟ آیا بدیهی نیست در گروهی که برای خلع‌ید ابتکار درست شده است نتیجه این باشد که ابتکار باید از سازمان حفاظت محیط زیست برود؟

نکته مهم اما پرسشی است که برای نظرسنجی طرح شده است. این پرسش چنین القا می‌کند که انگار ابتکار دوازده سال پشت سر هم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بوده است: «به نظر شما، با در نظر گرفتن شرایط محیط زیست کشور و عملکرد دوازده ساله سرکار خانم ابتکار بر مسند این سازمان، تداوم حضور ایشان در این سمت به نفع محیط زیست کشور است یا خیر؟» این سوال به طرز جالبی زیرکانه طرح شده است. عبارت «تدوام حضور ایشان» این طور به ذهن متبادر می‌شود که ابتکار دوازده سال است که بر این مسند تکیه زده است و مسبب شرایط فعلی محیط زیست کشور است.

پایان پیام

بخوانید: تلاش آخانی برای انتخاب ابتکار

کد خبر : 47180 ساعت خبر : 9:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47180
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات