محققان دانشگاه شریف اپلیکیشن آموزش زبان ساختند

محققان دانشگاه شریف اپلیکیشن آموزش زبان ساختند

نرم‌افزار گوشی همراه هوشمند برای آموزش زبان انگلیسی به‌تازگی به بازار عرضه‌شده است که ازلحاظ کیفیت آموزش و امکانات باکلاس های حضوری آموزش زبان رقابت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آموزش زبان خارجی در ایران در حال برداشتن گامی به سمت آینده است که تغییرات عمده‌ای در کیفیت آموزش و معادلات بازار کسب‌وکار آموزشگاه‌های زبان انگلیسی سراسر کشور به وجود می‌آورد.

به نظر می‌رسد با ورود اپلیکیشن های آموزش زبان حاشیه امنیتی آموزشگاه‌های زبان که در مهروموم‌های اخیر پررونق و ازنظر اقتصادی موفق هستند دچار تغییراتی به نفع زبان آموزان و در جهت سهولت آموزش (و کم کردن فاصله دانش آموزان ازنظر کیفیت خدمات آموزشی دریافتی) در مناطق مختلف کشور شود.

محققان دانشگاه شریف اپلیکیشن آموزش زبان ساختند

تازه‌های اپلیکیشن شاهد ورود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است که خدماتی مشابه و در مواردی بهتر از کلاس‌های حضوری آموزش زبان ارائه می‌کند. به‌کارگیری اساتید زبان‌اصلی با ملیت‌های آمریکایی، انگلیسی، استرالیایی، و… که در این اپ از آن‌ها برای تدریس استفاده‌شده در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی کشور کاری مشکل و یا غیرممکن است.

علاوه بر این فنّاوری امکان تمرین لهجه استاندارد را به دقیق‌ترین صورت فراهم می‌کند. ارائه مطالب متنوع دقیقا سطح‌بندی شده، با قابلیت به روزرسانی دایمی و نظارت و ارتباط مستقیم همیشگی با اساتید، تمرین‌های دوره‌ای و مرور منظم؛ همه و همه با قابلیت برنامه‌ریزی شخصی در کنار سایر (برنامها) و مشغله‌های روزانه، با ازبین بردن نیاز به سفرهای درون شهری و جستجو برای آموزش با کیفیت، شانس اپلیکیشن‌ها را برای برد در این عرصه از آموزشگاه‌های زبان بالاتر می‌برد.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید که به تازگی وارد کافه بازار شده با امکان شرکت در آزمون‌های تعیین سطح رایگان و امتحان‌های میان ترم و پایان ترم، در کنار ارائه مدرک معتبر آموزشی شرایط آموزش زبان را تسهیل کرده است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 50480 ساعت خبر : 9:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50480
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات