نیسان آبی هم گران شد!

⇑برای خواندن مطالب بیشتر روی کلمات کلیک کنید⇑

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از اینکه گروه خودروسازی سایپا و همچنین پارس خودرو محصولاتشان را گران کردند، جمع کثیری از نیسان‌های آبی و بعضا قرمز، با تجمع جلوی درب اداره‌ی گران‌سازی خودروهای داخلی، خواسته‌های خود را بصورت کاملا مسالمت آمیز به مسئولین مربوطه ارائه کردند. یکی از این موجودات آبی رنگ دوست داشتنی، با اشاره به سپر خود به خبرنگارانی که جهت تهیه‌ی گزارش به محل این تجمع آمده بودند، گفت: مگر سپر ما تیغ دارد که همه‌ی خودروهای داخلی با آن قیافه هایشان گران بشوند، اما قیمت ما همان قبلی باشد؟

نیسان آبی دیگری که مشغول راهنما زدن بود گفت: چپ آمدند و راست گفتند که اینها راهنما نمی‌زنند و حق تقدم با این‌ها است و هزار حرف و حدیث برای ما درآوردند. حالا  کجا هستند که ببیند هم راهنما می‌زنیم، هم به ماشین های دیگر راه می‌دهیم وهم حق تقدم را رعایت می‌کنیم. اما پای ارزش و قیمت که وسط می‌آید، بقیه روزبروز گران تر می‌شوند و ما همانیم که بودیم.

نیسان آبی دیگری که به شدت عصبانی بود، تکانی به فنرهایش داد و گفت: یعنی زن و بچه آن ها نان می‌خورند و مال ما آجر؟ حالا چون قیافه آن ها بهتر است و رنگشان سفید و نقره‌ای است، باید گران شوند و ما هیچ؟ هرچه هست برای این بچه سوسول‌ها و قرطی‌هاست؟  حالا خوب است که پر سپر ما به آنها بگیرد، دودمانشان به باد می‌رود. شیطان می‌گوید که برویم اعضای خانواده‌شان را…بر شیطان لعنت…

به گزارش خبرگزاری‌ها، تجمع مذکور با اعلام بیانیه و با وعده افزایش قیمت محصولات مذکور، بدون تلفات و خونریزی، به پایان رسید.

پایان پیام

⇓برای خواندن مطالب بیشتر به بخش مطالب مرتبط بروید⇓

کد خبر : 51678 ساعت خبر : 2:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51678
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات