پویش از خودمان شروع کنیم به خیابان ولیعصر می‌آید

پویش از خودمان شروع کنیم به خیابان ولیعصر می‌آید

محمدرضا زمردیان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک: پویش «از خودمان شروع کنیم» این هفته به خیابان حضرت ولیعصر(عج) می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، زمردیان با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در کنار شهروندان چهره‌های دارای سرمایه اجتماعی از جمله هنرمندان و ورزشکاران نیز با استقبال از این پویش مردمی با انتشار اخبار کمپین در شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از این پویش اعلام کرده‌اند که خبرهای مربوط به این موضوع از طریق کانال‌های اجتماعی منتشر شده است.

در سومین هفته از برگزاری نمایش های پویش از خودمان شروع کنیم با رویکرد احترام به عابرپیاده و تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به استفاده از دوچرخه به عنوان یک مد حمل و نقلی طی روزهای سه‌شنبه و پنج شنبه هفته جاری شاهد حضور هنرمندان این پویش در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) و چند تقاطع پرتردد تهران هستیم.

پویش از خودمان شروع کنیم به خیابان ولیعصر می‌آید

با توجه به تاکید پلیس راهور تهران به اجرای طرح گذرگاه امن عابر پیاده در پایتخت؛ موضوع احترام به عابر پیاده در هفته جاری به شکل محوری و ویژه دنبال می‌شود.

تور دوچرخه سواری تهران با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می‌شود.

تئاترهای خیابانی کمپین در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه جاری در تقاطع خیابان ولی عصر و جمهوری، چهارراه امیر اکرم، چهارراه ولی عصر(عج)، میدان ولی عصر(عج)، چهارراه زرتشت، خیابان ولی عصر(عج) – فاطمی، تقاطع فتحی شقاقی با خیابان ولیعصر، خیابان مطهری- میرزای شیرازی، خیابان بهشتی خیابان خالد اسلامبولی ، چهارراه پارک وی، تقاطع ولی عص(عج)- خیابان پسیانی، خیابان ولی عصر(عج) تقاطع بزرگراه نیایش، تقاطع ولی عصر(عج)- میرداماد، چهارراه جهان کودک و میدان قدس از محور ولی عصر و خیابان های منتهی به آن در رابطه با موضوع احترام به عابر پیاده برگزار می‌شود.

برنامه‌های کمپین از خودمان شروع کنیم در برخی از معابری که با استقبال مردمی روبه رو بود از جمله میدان پونک، چهارراه تلفن خانه، میدان نبوت، خیابان آزادی تقاطع نواب، میدان فردوسی، چهارراه تیرانداز ، چهارراه اشراق، میدان صنعت به مانند هفته‌های گذشته اجرا می‌شود.

در سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۲۱ نمایش‌های خیابانی در رابطه با موضوعات مرتبط با کمپین در بوستان های نیاوران، لاله، پارک شهر، ولایت و خلیج فارس اجرا می‌شود.

روز سه‌شنبه هفته جاری همچنین همایش مشترک دوچرخه سواری بین مناطق ۴ و ۸ تهران از محل بوستان پلیس در منطقه ۴ و تا میدان نبوت واقع در منطقه ۸ ، همایش دوچرخه سواری از بلوار کشاورزتا خیابان کریم خان زند واقع در منطقه ۶ و در نهایت همایش دوچرخه سواری از میدان انقلاب تا بوستان رازی با گذشتن از میادین پاستور، حر و قزوین بین ساعات ۱۸ تا ۲۰ عصر برگزار شده و در انتها نیز برنامه ویژه‌ای برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

ظهر سه شنبه جاری همچنین از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محدوده بازار و خیابان های منتهی به آن همایش دوچرخه سواری با شعار« برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم» برگزار می‌شود.

بخش اجرای نمایش های خیابانی پویش تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت. این در حالی است که کمپین از خودمان شروع کنیم تا انتهای سال به اشکال مختلف و قالب های متفاوت ادامه خواهد داشت.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 48660 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48660
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات