چند نکته درباره اظهارات زینب موسوی

چند نکته درباره اظهارات زینب موسوی

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: سیده زینب موسوی در برنامه «آبان» اظهاراتی کرده است.

ایشان بی‌شک برای خودش نظرات محترمی دارد اما:

یک: تصور ایشان از سلیقه مردم کاملا غلط است. شاید مخاطبانش در اینستاگرام برای شنیدن واژه کثافت برای او لایک بزنند اما مردم چنین نیستند که دنبال فکر کردن نباشند.

دو: برداشت ایشان از کمدی و طنز کاملا درست است. کمدی اتفاقا با تفکر است که به دست می‌آید. شاید ایشان این جمله هوراس اندیشمند یونان باستان را شنیده باشد که گفته است: زندگی برای آنها که درک می‌کنند تراژدی و برای آنها که می‌فهمند کمدی است.

سه: عجیب است که او به اجراهای خودش می‌گوید متفکر! آن متن چون جگر زلیخای رستم و سهراب متفکر بود؟ استفاده از فامیل سوشا مکانی برای گرفتن خنده، طنز متفکر بود؟

چهار: اوج هنر شرکت‌کنندگان در خنداننده‌شو جز تک اجرای رضا بهمنی این بود: ادای مرغ درآوردن، حرف‌های بی‌تربیتی زدن، اشاره کردن به مستراح، روی زمین سفت شاشیدن، عضوی برای شیردهی، بالا آوردن و اسهال گرفتن مگس و… بله کسی که مولف نباشد و نویسنده خوبی هم کنار دستش نباشد حتما باید با دولا شدن و ادای مرغ درآوردن مخاطب را بخنداند.

پنج: سن ایشان شاید به «کاکتوس» قد ندهد. سریالی که مردم چنان فصل اولش را فهم کردند که برای همیشه به تاریخ رسانه پیوست و هرگز دوباره پخش نشد و فصل دوم و سومش به قدرت فصل اول نشد. همچنان که «بله آقای وزیر» و «بله آقای نخست‌وزیر» هم به آرشیو بی‌بی‌سی پیوست.

شش: ایشان باید بداند که کمدی اجرا کردن، فقط قمی حرف زدن نیست. کمدی متن مناسب و نگرش ویژه به موضوع می‌خواهد. اتفاقا مردم دنبال فهمیدن و درک آن چیزی هستند که کمدین می‌گوید و نمی‌گوید. نمونه‌اش همان اجرای رضا بهمنی یا جناب‌خان.

هفت: مردم به کمدی و طنز متفکر می‌خندند اما به بی‌نمکی نمی‌خندند. ایشان نباید بی‌نمکی خود را تفکر قلمداد کند و مردم را تحقیر کند. واقعیت این است که مردم نمی‌خندند چون تو بی‌نمکی.

چند نکته درباره اظهارات زینب موسوی

هشت: هنر آن است که خارج از اینستاگرام هم هنرمند باشی وگرنه آنجا هر بار که بیشتر بگویی کثافت، بیشتر لایک می‌‌‌گیری. راستی کدامیک از ده‌ها ویدئوی اینستاگرام ایشان کمدی متفکر است؟

نه: ترکیب کمدی متفکر هم غلط است چون کمدی ذاتا متفکر است.

ده: مطالعه بیشتر را به ایشان توصیه می‌کنم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 47956 ساعت خبر : 0:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47956
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

این قدر توجه نباید بشه به اینا
کلا مگه کی هستن اینا