آقایان نماینده ما طلب خود را در سال ۹۸ نقد خواهیم کرد

آقایان نماینده ما طلب خود را در سال ۹۸ نقد خواهیم کرد

پایگاه خبری گلونی، کوروش کرمی‌فرد: انتصاب سیدموسی خادمی به سمت استانداری لرستان پس از ۴ سال کارنامه ضعیف و ناموفق در استان کهکیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز ناشی از ضعف و انفعال یا تشخیص و حمایت نادرست نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

جفا و اهمال و تساهل نمایندگان مجلس آنجایی بیشتر نمود و نماد پیدا می‌کند که گزینه‌های بومی و حتی گزینه‌های غیر بومی بسیار برای انتصاب در سمت استانداری لرستان به‌قدر کافی وجود داشت و اگر اهتمام و پایمردی از سوی نمایندگان وجود می‌داشت انتخاب افراد شایسته و توانمند میسر و ممکن می‌نمود.

سیدموسی خادمی پیش‌ازاین بر استانی مدیریت می‌کرده است که دارای منابع عظیم نفت و گاز بود و علیرغم بهره‌مندی از سهم یک‌سوم درآمد مناطق نفت‌خیز و با جمعیتی که کمتر از۴۰ درصد جمعیت لرستان است ولی بااین‌حال کارنامه و شاخص عملکردی قابل‌توجهی از خود بجا نگذاشته و اساساً مشخص نیست ارتقا و به‌کارگماری وی در استانی با نزدیک به دو میلیون جمعیت که درگیر فقر و بیکاری با مسائل دشوار است با عنایت به کدام توانمندی و آقایان نماینده ما طلب خود را در سال ۹۸ نقد خواهیم کردمدیریتی وی انجام‌گرفته است!

آقایان نماینده ما طلب خود را در سال ۹۸ نقد خواهیم کرد

استقبال و بیعت زودهنگام برخی نمایندگان از استاندار نورسیده و ذوق‌زدگی برخی دیگر از رفتن استاندار کهنه حکایت شب شراب است و بامداد خمار؛ و این هر دو گروه خیلی زود درخواهند یافت که فارغ از این آمدن و آن رفتن آنچه برجای‌مانده تلی ویرانگر از مطالبات معوق و فریادهای درگلو مانده مردمی است که گویا نه دولت و نه وکلای ملت را سودای شنیدن آن نیست!

صدای مردم مظلوم و محرومی که گزینه مقبول و توانمند خود را فریاد می‌زدند و با صد زبان و صد بیان می‌گفتند ای دولتیان ای مجلسیان ؛

” آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم

یار در خانه و ما گرد جهان می‌گردیم “

به‌هرحال این بار هم کارزار این مردم خسته و نخبگان دل‌شکسته و پس از ۳۹ سال برای بر صدر نشاندن دانایی و توانمندی و فروکوفتن معامله و مجامله و مسامحه راه بجایی نبرد !!

دستمان و زورمان اگر به دولت و وزیر کشور و تاج گردون و لابی گران بر سر منافع لرستان نرسد لااقل به نمایندگان خودمان که می‌رسد !

آقایان نماینده؛ با مشاهده آنچه از فهم و جوشش آگاهی که در این مردم دیده‌ایم به‌روشنی آفتاب می‌توان زمستان سال ۹۸ را در خاطر آورد که همین مردم چگونه طلب خویش را از شما نمایندگان نقد خواهند کرد !!

مردمی که گفتند و نشنیدید !!

آمدند و ندیدید !!

نوشتند و نخواندید !!

آقایان نماینده؛

” صد نامه فرستادم صد راه نشان دادم

یا راه نمی‌دانی یا نامه نمی‌خوانی

گر نامه نمی‌خوانی خود نامه تو را خواند

ور راه نمی‌دانی در پنجه ره دانی”

پایان پیام

کد خبر : 53855 ساعت خبر : 10:53 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53855
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات