اندر احوالات ناقل ژن خوب

اندر احوالات ناقل ژن خوب

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: از دوران کودکی ساکت بوده. اطرافیانش می‌گویند معمولا حرف نمی‌زده، نمی‌زده تا اینکه یکهو گل‌واژه‌ای از مغز و دهانش تراوش می‌کرده تا جایی که دیگران می‌گفتند بابا تو که تا الآن دندون رو جیگر گذاشتی، یوخده دیگه هم تحمل می‌کردی حرف نمی‌زدی. او معمولا در مجالس، همبازی نداشته و تک‌وتنها برای خودش یک گوشه بازی می‌کرده. هیچ وقت کسی فکر نمی‌کرد که او در بزرگسالی وارد عالم سیاست شود. به هر حال اقتضای سیاست است که یک سیاستمدار بتواند از قدرت بیان خوبی برخوردار باشد. اما او با تمام نقصان‌هایش بالاخره وارد سیاست شد.

اندر احوالات ناقل ژن خوب

از کراماتش این است که معمولا آبی از او گرم نمی‌شود. یعنی حتا ولرم هم نمی‌شود. از بارزترین ویژگی‌هایش سکوت‌کردن است. تا جایی که می‌گویند او کسی بوده که برای اولین بار سکوت را کشف کرده. حتا مردم چند بار می‌خواستند او را به خاطر سکوت‌های مکررش در مجلس، به عنوان مرد سکوت سال، معرفی کنند. از دیگر کرامات او این است که می‌تواند در آب نمک بخوابد. او یک‌بار گفت «نظام مرا در آب‌نمک خوابانده».

وی پسری دارد که همیشه ممتاز و شاگرد اول بوده. او به تازگی سکوتش را شکسته و درباره پسرش گفته «فکر می‌کنم افاضاتی که این روزها در فضای مجازی انجام شده است به قدر کافی کفایت می‌کند. از مصاحبه پسرم به اندازه کافی در فضای توأم با بداخلاقی سوءاستفاده شده است». از افتخارات او این است که ناقل یک چیزی ست و آن را فرزند خود انتقال داده تا فرزند هم مانند پدر، حرف‌هایی بزند که همه را اول در بهت فروببرد و بعد هم در همان بهت جا بگذارد.

او فعلا سکوتش را با ذکر همان دو سه جمله شکست و بعدش هم به سکوتی عمیق فرورفت. اگر بخواهم بیشتر راهنمایی کنم کافی ست بگویم ژ تا شما ژن خوب و شخص مورد نظر را به خاطر بیاورید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52711 ساعت خبر : 7:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52711
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات