با ورزش آیلتس بگیرید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دانشمندان معتقدند: «با بالا رفتن سن، مغز شروع به از دست دادن توانایی یادگیری زبان می‌کند. قسمت‌هایی از مغز که درگیر یادگیری زبان می‌شوند با افزایش سن کارایی کم‌تری پیدا می‌کنند. ورزش می‌تواند به افزایش این کارایی کمک کند. بهتر است قبل از شروع درس ۲۰ دقیقه ورزش انجام دهید؛ می‌توانید در حین یادگیری نیز ۱۵ دقیقه ورزش کنید. بهتر است این ورزش با شدت متوسط انجام شود.»

اصلاً ورزش در هرنوع یادگیری مؤثر است، مخصوصاً اگر شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که ۴۰ سال با مدرک لیسانس زندگی‌تان را گذراندید و حالا یک جهش شغلی دارید و برای آن مجبورید که یک دفعه دکتر شوید، باید دُز این ورزش‌ها را بیشتر کنید. یعنی دو دقیقه آمدید درس بخوانید و دوساعت ورزش کنید. باید الگویتان چیزی شبیه این باشد وگرنه هم از ارتقای شغلی جا می‌مانید، هم جلوی چهار تا کشور خارجی که قرار شد حرف بزنید، احتمالاً کل قراردادها را می‌فرستید روی هوا.

البته این ورزش کردن تبعات دیگری هم دارد، اینکه شما هم از آن سلفی‌های با وزنه‌های سنگین دارید که سه امتیاز مثبت در اینستاگرام حساب می‌شود، دوم اینکه بیشتر از اینکه زبانتان تقویت شود هیکلتان روی فرم می‌آید و احتمالاً با این دُز جدید اعتماد به‌نفس کسی روی مشکل ندانستن زبان دومتان تمرکز نمی‌کند. سوم اینکه شما در زمره مدیران خاص می‌شوید که فرصت برندسازی دارند. چهارم اینکه اختلال خوابتان برطرف می‌شود، مشکل رِفرِش شبانه یخچالتان هم حل می‌شود، یعنی همین ورزش آنقدر خسته‌تان می‌کند که یادتان می‌رود که اصلاً نمی‌توانستید بخوابید. البته مراقب باشید که خیلی جوگیر نشوید، مثلاً بعد از دو جلسه باشگاه رفتن اعلام استقلال نکنید و از ماه بعد خودتان برنامه برای خودتان بنویسید یا اینکه به دیگران برنامه ورزشی بدهید. اگر هم کسی گفت: «داداش داری اشتباه می‌زنی.» هول نشوید و فرافکنی نکنید، به‌جایش حرکت را درست انجام بدهید تا بتوانید زودتر کتاب ۵۰۴ تان را قورت دهید.

پایان پیام

کد خبر : 52099 ساعت خبر : 0:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52099
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات