بخوانید از فواید آلودگی هوا

بخوانید از فواید آلودگی هوا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یه خبر خوب هم این بود: افرادی که در معرض سطح بالای آلودگی هوای ناشی از ترافیک قرار دارند، به غیر از مشکلات تنفسی و عملکرد ریه، به اختلال خواب نیز دچار می‌شوند.

به این خاطر گفتم خبر خوب چون از این به بعد اگر ساعت ۲ صبح بشینی و فوتبال ختافه و اتلتیکوبیلبائو رو نگاه کنی و خانواده بگن چرا کپه‌ی مرگت رو نمی‌ذاری؟ خیلی راحت می‌تونی بگی: به دلیل آلودگی هوای ناشی از ترافیک، دچار اختلال خواب شدم.

بخوانید از فواید آلودگی هوا

اصلاً خواب زیادش هم خوب نیست. طرف اگه دو ساعت دیرتر بخوابه، دو ساعت بیشتر می‌تونه مواد بازیافتی رو از سطل‌های زباله جدا کنه و با پولش شاید بتونه عروسکی که بچه‌ش دوست داشت رو بخره. طرف اگه دو ساعت دیرتر بخوابه، دو ساعت بیشتر می‌تونه مسافرکشی کنه و با پولش شاید بتونه پول اجاره‌خونه‌ی عقب‌افتاده‌ش رو پرداخت کنه. طرف اگه دو ساعت دیرتر بخوابه، دو ساعت بیشتر می‌تونه در مورد دروغ‌هایی که به مردم گفته، تصمیم‌هایی که علیه مردم گرفته، حق‌هایی که ضایع کرده، مدرک‌هایی که تقلبی گرفته و خنده‌هایی که به ریش من و شما کرده، فکر کنه. خلاصه بی‌خوابی ناشی از آلودگی هوا خیلی هم بد نیست. این رو نگیم چی بگیم؟

پایان پیام

کد خبر : 53727 ساعت خبر : 1:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53727
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات