تقلب مواد غذایی و قبولی خرداد

تقلب مواد غذایی و قبولی خرداد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر دادمهر، رییس اداره امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی با منشاء دامی و دریایی سازمان غذا و دارو گفته این روزها کم‌فروش‌ها به کره آب اضافه می‌کنن و از مردم خواسته که حواسشون بیشتر جمع باشه؛

یعنی هرچقدر که جلوتر می‌ریم ضرورت تجهیز خونه‌هامون به آزمایشگاه‌های تشخیص مواد غذایی رو هم بیشتر درک می‌کنیم. از روغن پالم و آب معدنی‌های فاقد مواد معدنی شروع شد، حالا به کره و آب رسیده، یه‌جوری که از آب کره می‌گیرن که کسی شک نکنه. لابد فردا هم گنجشک رو رنگ می‌کنن جای قناری می‌فروشن بهت، در مرحله بعدی هم بهش هورمون رشد می‌زنن چند سایز بزرگترش می‌کنن به اسم مرغ روز می‌فرستنش. همین الان که ما در خدمتتون هستیم طرف داره فکر می‌کنه چه تکنیکی بزنه که جای گوشت از یه ماده سالم‌تر و طبیعی‌تر استفاده کنه و کسی هم بازخواست نکنه، بعد به خودش تلنگر می‌زنه که از پنبه ریش ریش می‌تونم استفاده کنم ویادش میاد که این پنبه دیگه سوخت شده و قابل استفاده نیست. همین‌جوری که بیل گیتس قراره گوشت تقلبی بسازه و راهی بازارهای آفریقا کنه و معضل گرسنگی رو حل کنه، ما هم در آزمایشگاه‌های مجهزمون به جای پسته از باقالی، به جای گوشت ریش ریش شده از بادمجون، به جای گوجه‌فرنگی از کدو توی رب و به جای زعفرون از کلاله بلال استفاده می‌کنیم و دو ورژن از اونها در تأمین هزینه‌ها جلو می‌افتیم.

تقلب مواد غذایی و قبولی خرداد

حالا که از آب دارین کره می‌گیرین حواستون باشه که پروژه ریختن نشاسته تو شیر، آب تو شیر، روغن مایع به روغ زیتون، خاک اره به فلفل، اسید سیتریک به آبلیموی طبیعی، رنگ فرش به لواشک‌ها، اسید استیک به سرکه و شکر به عسل و رنگ به چای‌تون زمین نمونه. بالاخره کلی خلاقیت به‌خرج دادین تا فرمول تازه اینها رو ساختین. جایزه خلاق کم‌کار سال هم می‌رسه به اون بابایی هم تقلب می‌کرد هم قیمت اجناسش رو همزمان می‌کشید بالا که کسی بهش شک نکنه.

پایان پیام

کد خبر : 52722 ساعت خبر : 7:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52722
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات