جزیره کیش قربانی مدیریت مدیران کار نابلد

پایگاه خبری گلونی، امیرحسین دولتی: بهبود بهی‌زادی، مدیرعامل اسبق شرکت توسعه و تجارت جزیره‌ کیش، در خصوص عملکرد ضعیف مدیران اقتصادی در حوزه مناطق آزاد گفت: متاسفانه ما باور نداریم که مدیریت دوی امدادیست و فقط به فکر رکوردزنی هستیم.

بعضی از مدیران بعد از انتصاب به یک مقام دولتی، به‌جای آنکه تمرکزشان را بیش‌تر بر روی برطرف کردن اساسی مشکلات و برنامه‌ریزی های بلند مدت بگذارند، در این فکر هستند که با کارهای دهن پرکن و سطحی، خود را بر سر زبان‌ها بیندازند و از این طریق به مقام‌های بالاتر برسند.

نمونه‌ای از این نوع مدیریت را در شهرهای مختلف کشور شاهد بوده‌ایم. به عنوان مثال، شهر تهران سال‌هاست که با مشکل آلودگی هوا مواجه است. مسئولین نیز در این چند سال، تقریبا هیچ کاری نکرده‌اند و ما هر سال شاهد این پدیده در پایتخت هستیم. این درحالیست که آن‌ها همواره سعی داشته‌اند با دادن آمار‌های مختلف در برنامه‌های تلویزیونی، خود را خدوم ملت معرفی کنند.

این وضعیت در جزیره کیش نیز قابل مشاهده است. این جزیره با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده طی چند سال گذشته، به یکی از مناطق مهم گردشگری در کشور تبدیل شده و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. توسعه جزیره کیش باعث شده تا توجهات به سایر جزایر جنوب کشور افزایش پیدا کند و همین موضوع باعث پیشرفت آن جزایر نیز شده است.

جزیره کیش با اینکه در جذب گردشگران داخلی موفق بوده اما هرگز نتوانسته آن‌طور که انتظار می‌رود، خارجی ها را هم جذب خودش کند. موضوعی که مقصر اصلی آن، مدیریت مدیران‌کار نابلد بر این جزیره است.

پایان پیام

کد خبر : 51811 ساعت خبر : 1:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51811
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات