سامانه پیچاندن بیماران طراحی شد

سامانه پیچاندن بیماران طراحی شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدعلی همتی؛ عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی از طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت دسترسی بیماران به خدمات درمانی خبر داد و عنوان کرد: «همچنین در اورژانس‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی طراحی و در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد.»

سامانه پیچاندن بیماران طراحی شد

این اپلیکیشن در وهله اول باید مجهز به سامانه پیچاندن بیماران باشد، برای شروع شماره بیمه خود را وارد می‌کنین، از شما سؤال می‌شود همان ابتدا از شما سؤال می‌کند آیا با هویت اصلی خودتان وارد شدید یا از اپلیکیشن شخص دیگری را استفاده می‌کنید؟! اگر پاسختان مثبت باشد از اسکن چشمتان برای شناسایی و اثر انگشتتان برای تأیید عضویت استفاده می‌کند. بعد پیام می‌دهد:« چقدر پیر شدی؛ یک تست اعتیاد هم بده، این حجم از پیری برای دو هفته توجیه علمی نداره.» و تمام دلایل شما مبنی بر اینکه بیمار هستید و افق زاویه بدنتان در عکس خوب نیفتاده، به در بسته می‌خورد. بعد هم باید مبلغ پنج هزار تومان برای حق صندوق واریز کنید. از اینجا به‌بعد هیچ پیغامی دریافت نمی‌کنید، سین می‌شود ولی اپلیکیشن پاسخگو نیست. بعد از ۳ ساعت شما به مطب آنلاین دکتر فلان جراح مغز وصل می‌شوید. برای ادامه عملیات ویزیت کلید ۱ را فشار دهید. شما با منشی دکتر فلان تماس گرفتید برای عضویت در کانال هواداران دکتر فلان، روی لینک زیر کلیک کنید. برای عضویت در گروه هواداران دکتر فلان روی لینک خصوصی کلیک کنید هزینه عضویت در گروه هواداران ۱۰۰ تومان می‌باشد. قوانین گروه شامل موارد زیر است؛ ارسال عکس رادیولوژی و ام‌آرآی و برگه آزمایش در گروه ممنوع است. پُست‌های غیر مربوط پاک می‌شوند. ۳ چت متوالی از یک نفر باعث می‌شود فرد بلاک شود، درباره نوبت‌ها در گروه سؤال نکنید. اگر تا هفته بعد زنده ماندید با ارسال مبلغ ویزیت مجدد می‌توانید عضو گروه بشوید. عضویت در گروه مقطعی است. لطفاً حمایت خود را از دکتر فلان در گروه‌های دیگر ابلاغ کنید.

در پایان اپلیکیشن از شما سؤال می‌کند آیا از خدمات حمایتی ما راضی هستید. اگر جوابتان خیر باشد شما بلاک می‌شوید و این اپلیکیشن هیچوقت روی گوشی‌تان نصب نخواهدشد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53327 ساعت خبر : 5:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53327
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات