شما برو همون فردا بیا

شما برو همون فردا بیا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیداحمد رئیس السادات؛ دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران گفت: «افرادی که زمان‌های طولانی را صرف مطالعه و یا کار با رایانه می‌کنند بهتر است پس از هر یک ساعت نشستن و کار ۵ دقیقه قدم بزنند.»

هرچند بودن کارمندهایی که این توصیه رو خیلی جدی گرفتن، یعنی به ازای هر پنج دقیقه کار، یه ساعت قدم می‌زنن، با تلفن حرف می‌زنن، تلگرام چک می‌کنن. مورد داشتیم که اومده صبح سر کارش تو شرکت تو خیابون جمهوری، عصر از گلشهر کرج سر درآورده، به لحاظ حجم پیاده‌روی و اهمیت دادن به سلامت. حالا گیریم که مشکل آسیب‌های اسکتی به کمر و پاها رو با این روش حل کردیم، یه‌فکری هم برای گردنِ پیامکی و تنگی کانال شست راست و چپمون بکنین که هی پیامک می‌دیم و جواب نمی‌دن. البته اول خبر اومده که افرادی که مطالعه می‌کنن هم باید این‌کار رو انجام بدن که همین‌جا خیال متخصصان رو جمع می‌کنیم که این دسته از افراد با سرانه مطالعه ۸ دقیقه در روز به زور خوندن زیرنویس شبکه خبر و تابلوهای شهرداری، تو جامعه فراگیر نیستن، اصلاً اگر خودتون موردی از این دست دیدین در جا ثبت ملی‌ش کنین تا از دستمون در نرفته و فرار مغزها نشده اما اصل تمرکز تحقیقاتتون رو بذارین روی همون گردن پیامکی و تنگی کانال شست.

شما برو همون فردا بیا

با این راندمان کاری هم این پیام‌ها رو خیلی علنی نکنیم بهتره، همین‌جوری هم طرف از صبح که میاد سر کار دنبال صد جور مرخصی واسه پیچوندن کارشه چه برسه به اینکه بدونه سلامتی‌ش هم در خطره، لابد دودقیقه می‌آیم یه امضا ازش بگیریم نیم‌ساعت در حال گرم کردن خودش تو ساعت کاریه، بعدش هم مراسم سلفی و عکس تو اینستاگرام رو باید انجام بده که این ۷۰ کالری رو که سوزونده رسانه‌ای کنه، خلاصه با این وضعیت شما باید بری فردا بیای، البته یه ساعتی که با ورزش و گرم‌کردن این کارمندها تداخل نداشته‌باشی!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53185 ساعت خبر : 1:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53185
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات