ماتریوشکا کماکان پرفروش

تماشاخانه ایرانشهر آمار مخاطبان و فروش نمایش‌های پایان تابستان خود را اعلام کرد که طبق آن نمایش پارسا پیروزفر کماکان پرفروش است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش‌های «ماتریوشکا»، «هزار شلاق»، «رولور» و «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» که از ۸،۵ و ۲۶ شهریور در ساعت‌های ۱۸، ۱۹:۱۵ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر در ۱۳ اجرای خود پذیرای ۳ هزار و ۱۳۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۹۷ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی ۲۶۴۲ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۹۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «ماتریوشکا» طی ۱۳ اجرا مبلغ ۱۱۹ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «هزار شلاق» به کارگردانی احسان ملکی نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۲ هزار و ۳۴۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۵۹۱ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۱ هزارتومانی، ۵۲۲ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۲۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «هزار شلاق» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۴۰ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «رولور» به کارگردانی پوریا کاکاوند نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۱ هزار ۶۴۸ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۸۹۷ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزارتومانی، ۴۴۳ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۰۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «رولور» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۲۸ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان بوده است.

نمایش «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» به کارگردانی جابر رمضانی نیز در ۳۴ اجرای خودپذیرای ۷ هزار ۸۸۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۹۱۲ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۲۷۶۱ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی و ۳۵۲۵ مخاطب با بلیت ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۶۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم» طی ۳۴ اجرا مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان بوده است.

پایان پیام

منبع: تسنیم

کد خبر : 54950 ساعت خبر : 1:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54950
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات