کشف یک بدل ایرانی دیگر

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما چند وقتی است بحث جوان ایرانی که به بدل لیونل مسی معروف شده است در بین مردم طرفدار زیادی دارد. خیلی‌ها این جوان را سرزنش می‌کنند که کارش زشت و ناپسند است. خبرنگار ما هم که به شدت با کار این جوان مخالف بود و عقیده داشت این فرد در حال سواستفاده از چهره‌ی خود است، به میان مردم رفته تا نظر مخالف آن‌ها را نیز در مورد کار غلط و چیپ این جوان جویا شود.

پیرمردی که روی نیمکت پارک نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: این بنده‌ی خدا مگر چه کار کرده است که این‌قدر مورد تمسخر و سرزنش قرار گرفته است؟ اختلاس کرده؟ وام میلیاردی گرفته پس نداده؟ یک میلیارد بالا کشیده داده پورشه خریده و می‌گه حتماً خیرتی توش بوده؟ مردم ما با دزد و کلاهبردار و جانی کاری ندارند ولی گیر داده‌اند به این بنده‌ی خدا. طرف در یکی از قبایل جنوب شرقی هند گاو می‌پرستد، تا می‌آیی سرزنشش کنی یک عده می‌ریزند و می‌گویند لطفاً به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم. بعد همین آدم‌ها خراب می‌شوند سر بدل مسی. پیر مرد بعد از گفتن این حرف‌ها اندکی به چهره‌ی خبرنگار ما خیره شد و با تعجب گفت: جالبه. تو چه قدر شبیه دنیس لمی زاکریا لاکو لادو هافبک دفاعی سیاه‌پوست تیم موشن‌گلادباخی!

پسر جوانی که روی موتورش نشسته بود به خبرنگار ما گفت: مگر چه کار کرده است که این‌قدر مورد تمسخر و سرزنش قرار گرفته است؟ اختلاس کرده؟ وام میلیاردی گرفته پس نداده؟ یک میلیارد بالا کشیده داده پورشه خریده و می‌گه حتماً خیرتی توش بوده؟ مردم ما با تمسخر به این بنده‌ی خدا گفتن تو بچه‌دار بشی، می‌خوای به بچه‌ت بگی شغلت چی بوده؟ یکی نیست به این‌ها بگوید شما نگران نباشید این بنده خدا به بچه‌اش چه می‌گوید. شما به فکر این باشید که اگر بچه‌تان بفهمد چه فحش‌هایی زیر پست مسی گذاشتید چه جوابی دارید بدهید. نگران این باشید که اگر بچه‌تان بفهمد توی گوگل چه چیزها که سرچ نمی‌کنید، چه جوابی دارید بدهید. نگران این باشید که اگر بچه‌تان بفهمد وقتی چراغ قرمز را رد می‌کنید و یک فحشی به دوربین راهنمایی و رانندگی می‌دهید، چه جوابی دارید بدهید. شما نگران این باشید که اگر بچه‌تان بفهمد با اینترنت اداره یا همسایه انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار را دانلود کردید چه جوابی دارید بدهید. پسر جوان بعد از گفتن این حرف‌ها، اندکی به چهره‌ی خبرنگار ما خیره شد و با تعجب گفت: جالبه. تو چه قدر شبیه دنیس لمی زاکریا لاکو لادو هافبک دفاعی سیاه‌پوست تیم موشن‌گلادباخی!

در پایان این گزارش، خبرنگار ما که باور کرده بود شبیه دنیس لمی زاکاریا لاکو لادو هافبک دفاعی تیم موشن‌گلادباخ است، با زغال چهره‌اش را سیاه کرد، پیراهن تیم موشن‌گلادباخ را پوشید و به خیابان رفت. خیلی‌ها با دیدن خبرنگار ما او را سرزنش می‌کردند و با تمسخر به او کنایه می‌زدند که کارت خیلی احمقانه و چیپ است. خبرنگار ما هم در پاسخ می‌گفت: چیه مگه؟ اختلاس کردم؟ وام میلیاردی گرفتم پس ندادم؟ یک میلیارد بالا کشیدم دادم پورشه خریدم و گفتم حتماً خیرتی توش بوده؟

گفتنی است تمامی افرادی که خبرنگار ما را مسخره می‌کردند بعد از دیدنش با او سلفی می‌گرفتند، با افتخار در اینستاگرام می‌گذاشتند و زیرش می‌نوشتند: من و رفیقم دنیس لمی زاکاریا لاکو لادو هافبک دفاعی موشن‌گلادباخ.

پایان پیام

کد خبر : 56941 ساعت خبر : 8:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات