آقای وزیر شوخی نکن+فیلم

آقای وزیر شوخی نکن+فیلم

پیشنهاد ما به آقای وزیر و مسئولین اینه که این‌قدر هم فضا رو برای ما به فضای شوخی و خنده تبدیل نکنن، آدم روش نمی‌شه تو این فضای دوستانه چهار تا انتقاد ازشون بکنه.

به گزازش پایگاه خبری گلونی، این روزها به شنیدن خبرهای عجیب عادت کرده‌ایم، اگه یه روز خبر عجیبی نشنویم تا شب تحقیق میدونی می‌کنیم و یکی یکی خبرگزاری‌ها رو چک می‌کنیم و زنگ همسایه‌ها رو می‌زنیم و صفحه‌های مجازی پرطرفدار رو چک می‌کنیم تا بالاخره یه خبر عجیب پیدا کنیم. آستانه تحمل بدنمون هم به‌طرز عجیبی بالا رفته که از همین تریبون از مسئولین تشکر می‌کنیم که ما رو در برابر این اخبار عجیب واکسینه کردن. فقط این خبر ما رو تا ظهر برسونیم که وگرنه کل روز تمرکزمون رو از دست می‌دیم و نمی‌تونیم با خیال راحت به کارهای روزمره‌مون بپردازیم.

آقای وزیر شوخی نکن+فیلم

در همین راستا وزیر کشاورزی به کشاورزی که از واردات بی‌رویه شاکیه می‌گه که سبوس بخور، بعد هم کشاورز خوشحال از این پیشنهاد، نسخه جدیدی رو که از وزیر گرفته دست‌به‌دست می‌کنه، صادرات سبوس افزایش پیدا می‌کنه و همین پیشنهاد به ظاهر عجیب باعث رونق اقتصادی می‌شه. اوضاع یه جوری شده که وقتی تو فرم ثبت‌نام برای استخدام تو کارخونه قند وشکر شوش ازت قومیت پدرت رو می‌پرسن، آدم به‌جای اینکه تعجب کنه یا حس بدی بهش دست بده یا احساس کنه که ژن خوب‌های استخدامی مال یه قوم و طایفه خاصه؛ حس می‌کنه که شجره‌نامه‌اش چقدر برای مسئولین مهمه و از این احساس مهم بودن از خوشحالی تو پوستش نمی‌گنجه یا اینکه وقتی وزیری مثل وزیر کشاورزی به آدم پیشنهاد خوردن سبوس می‌ده آدم از دیدن این حجم از دل‌نگرانی مسئولین برای بهبود وضعیت سلامت مردم از خوشحالی نفسش بالا نمیاد.

هرچند پیشنهاد ما به مسئولین اینه که این‌قدر هم فضا رو برای ما به فضای شوخی و خنده تبدیل نکنن، آدم روش نمی‌شه تو این فضای دوستانه چهار تا انتقاد ازشون بکنه. نه شما بودی دلت می‌اومد ازشون انتقاد کنی؛ اون‌هم در حالی‌که مسئولین همه انرژی‌شون رو روی تلطیف فضا گذاشتن، حالا این وسط اگر چیزی هم گرون شد صرفاً جهت سرگرمی مردم و ایجاد شادابی در جامعه‌ست.

پایان پیام

کد خبر : 62720 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62720
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات