تقدیر از پژوهشگران برتر سازمان محیط زیست

طی مراسمی روز یکشنبه ۲۶ آذر با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از پژوهشگران برتر سازمان محیط زیست تقدیر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، هاله سهراب زاده با اشاره به  روال هر ساله و در راستای برنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و برگزاری جشنواره تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر کشور،گفت: دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست اقدام به فراخوان پژوهشگران برتر سازمان کرده است و با تشکیل کمیته علمی متشکل از متخصصان و صاحب‌نظران سازمان تعداد ۲۶ پرونده واصله را بررسی و از بین آنها سه پژوهشگر برتر را انتخاب کرد.

سهراب زاده افزود: از میان ادارات کل محیط زیست استانها یک اداره کل به عنوان اداره کل برتر در حوزه پژوهش و یک اداره کل به عنوان اداره کل برتر درحوزه فناوری انتخاب شدند که در طی مراسم روز یکشنبه ۲۶ آذر با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از معاونین و مدیران و پژوهشگران از آنان تقدیر می‌شود.

شعار امسال هفته پژوهش و فناوری، «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال» تعیین و در طی این هفته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح کشور نسبت یه برپایی نمایشگاههایی تحت این عنوان اقدام شده است.

پایان پیام

کد خبر : 61904 ساعت خبر : 7:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61904
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات