جشنواره هنارس با استقبال مردم همراه بود

۲۷ میلیون تومان درآمد ناخالص جشنواره هنارس بود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، قاسم فاضلی‌کیا دبیر جشنواره هنارس، با اعلام این خبر به گلونی گفت: درآمد ناخالص جشنواره هنارس مبلغی در حدود ۲۷ میلیون تومان شد که تمام این مبلغ بین انجمن‌های خیریه‌ی «پایان کارتن‌خوابی» و «همدلان مهرآفرین» و «کانون نویسندگان» جهت صرف در امور خیریه تقسیم شده است. همچنین برای صد روستا در نظر داریم کتاب ارسال کنیم و ساخت ایستگاه‌های کتاب‌خوانی و تبادل کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی ماهانه با همکاری آموزش پرورش و صدا و سیما در برنامه‌های ماست.

وی ادامه داد: نزدیک به هفت هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند که همین استقبال موجب تمدید یک روزه‌ی جشنواره شد.

فاضلی‌کیا افزود: در اولین جشنواره‌ی خیریه کتاب ایران هفت هزار جلد کتاب به فروش رسید، سی هزار جلد کتاب اهدا شد، دو کتاب اثر نویسندگان لرستانی رونمایی شد و دو نرم‌افزار کتابرَس و هنارس رونمایی شدند و همچنین هشت کنسرت زنده ی رایگان اجرا شد.

دبیر جشنواره هنارس با تشکر از مشارکت آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی ارشاد لرستان آقای بسطامی، مدیر مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد آقای رامین صادقی، دکتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و آقای اسماعیل رضایی نماینده شورای شهر در این رویداد بزرگ فرهنگی که برای اولین‌بار برگزار می‌شد از همکاری نکردن سایر افراد و ادارات گلایه کرد و گفت این مورد علاوه بر زمان و مکان جشنواره در کنار تبلیغات ضعیف موجب شد جشنواره سایر استقبال بهتری از سوی مردم نباشد.

فاضلی‌کیا در پایان گفت: حدود پنجاه نفر در تیم اجرایی این جشنواره با ما همکاری داشتند و در کل کاستی‌هایی داشتیم ولی با توجه به اینکه با دست خالی و بی پشتوانه دولتی این کار را انجام دادیم از نتیجه و استقبال راضی هستیم و امیدواریم سال بعد در موقع مناسب‌تر و مکان بهتر و با همکاری ادارات بصورت ملی و گسترده‌تر و با کیفیت‌تر این رویداد را برگزار کنیم.

پایان پیام

گزارش‌گر: مهرداد دهقانی

 

کد خبر : 62707 ساعت خبر : 7:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62707
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات