مسابقات دانشجویان آهنین

معاونت دانشجویی و مدیریت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی از برگزاری سومین دوره مسابقات مردان آهنین در این دانشگاه خبر داد و همچنین تاکید کرد که شرکت برای عموم دانشجویان آزاد است.

پایگاه خبری گلونی، نسیم‌نوحه‌خوان: دانشجویان بعد از پشت سر گذاشتن چالشی به اسم کنکور حالا باید خود را از نظر جسمی و قدرتی هم به چالش بکشانند و چه خوب است که دانشگاه‌ها علاوه بر سلامت ذهن و آموزش دانشجویان به فکر سلامت جسم و ترویج ورزش هم هستند.

یکی دیگر از مزایای اینگونه مسابقات گردهمایی دانشجویان و اتحاد آنها است و حالا در این بحبوحه ایده و نوآوری، برگزاری مسابقات مردان آهنین نمایش جالبی می‌شود. اینجاست که پسران باریکاندام برای نشان دادن خودشان و امیداوار کردن یار باوفایشان هم که شده به فکر شرکت در این زورآزمایی می‌افتند. باشگاه به صورت فشرده ثبتنام می‌کنند، مصرف غذاهای سلف را روزانه به پنج تا شش وعده می‌رسانند، به ناچار مجبور به استفاده از مواد نیروزا می‌شوند، حرف آبرو در میان است و از جان مایه می‌گذارند، در هر شرایطی در حال ورزش کردن هستند. هر روز قویتر از دیروز می‌شوند.

در دانشگاه که قدم می‌زنیم دیگر خبری از آن پسرهای لاغر و بلند قد نیست با سینه سپرهای غول‌آسایی روبرو می‌شویم که نقش دیوار چین را می‌توانند ایفا کنند. دیگر کمتر دانشجویی دیده می‌شود که درس بخواند، به زور بازویشان می‌نازند و استاد بینوا هم از ترس جانش هم که شده نمره را تقدیم هیکل مبارکشان می‌کند. حالا همان مدیریت بدنی سوزنی برداشته تا باد هیکل این عزیزان را خالی کند و کلاس‌ها را از زورخانه به همان کلاس‌های درس سابق برگرداند. بجای این همه دردسر بهتر است مسابقات سبکتری مثل المپیک دانشجویی منچ، مارپله، اسم فامیل، زو و غیره را برگزار کرد که هم سیستم آموزشی بهم نخورد و هم دانشجویان ورزشی هم کرده باشند.

پایان پیام

کد خبر : 58618 ساعت خبر : 10:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58618
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات