اعترافات یک چاق ابدی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آمارها نشون می‌دن که فقط ۴۰ درصد ایرانی‌ها نمایه توده بدنی نرمال دارند. اصلاً هول نشین این نمایه توده بدنی، فحش نیس که چشم غره می‌زنین و می‌گین خودتی. همون ایرانیزه شده بی‌ام‌آی یا شاخص توده بدنیه که عبارتست از وزن به کیلوگرم تقسیم بر توان دوم قد به متر.

اگر این عدد بین ۳۵ تا ۴۰ باشه یعنی شما در وضعیت چاقی خطرناکین. البته هر کدوم از ما ایرانی‌ها به صد روش مختلف این نمایه توده بدنی رو اندازه گرفتیم این رو از همون رژیم‌هایی که ۵۰ ورژن مختلفش رو به یخچال‌هامون زدیم می‌شه فهمید ولی آخرش هم متوجه می‌شیم که بی‌ام‌آی یه مسئله شخصیه و ربطی به کسی نداره. هرچند معمولاً دیر به این نتیجه می‌رسیم که این تصور اشتباهه. به‌طور میانگین یه جایی بین سکته اول و دوم یا روی تخت عمل قلب باز به این نتیجه می‌رسیم که برای سروسامون دادن این بی‌ام‌آی باید دلمون رو به مفهموم واقعی کلمه صاف کنیم و هرچی پی و چربی اضافه‌است بریزیم دور.

معمولاً همین‌جاهاست که می‌فهمیم با بریدن عکس پروفایلمون در صفحات مجازی مشکل چاقی‌مون حل نمی‌شه. همین‌جاهاست که تصمیم می‌گیریم به آغوش یکی از همون رژیم‌ها برگردیم. خیلی‌هامون با سرعت سرسام آوری متنبه می‌شیم و تصمیم می‌گیریم برای برگشتن به زندگی سالم، گیاهخواری رو تجربه کنیم اما به محض اینکه کلسترولمون یکمی تکون می خوره وپایین میاد دوباره بساط آبگوشت و کله‌پاچه رو راه می‌اندازیم و یه باد تو غبغب می‌اندازیم که بابا دو روز زندگی دنیا ارزش این کارها رو نداره که همه‌ش تو رژیم باشیم.

به‌هر حال با وجود این نمایه توده بدنی ما هنوز هفتاد وهفتمین کشور چاق دنیا هستیم و تشکر می‌کنیم از همه اونهایی که نمی‌ذارن خیلی هم چاق بشیم. می‌تونیم هنوز چند تا شنبه رو برای گرفتن رژیم بپچونیم، هرچند که گلچین روزگار که عجب خوش‌سلیقه‌ست رو نباید فراموش کنیم. برای همین شما همچنان به‌صورت پیش‌فرض رژیم باشین یا لااقل افه‌ش رو بیاین!

پایان پیام

کد خبر : 65297 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65297
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات