ایران، مادر همیشه داغدار

ایران، مادر همیشه داغدار

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: ایران نام سرزمینی است که به قول یک مربی نامی زنانه دارد ولی برخلاف نامش در طول تاریخ لطافتی به خود ندیده است. حال ایران را می­توان از ۴ منظر علمی مورد مطالعه قرار داد.

زیست‌شناسی:

ایران نام سرزمینی است که از نظر علم زیست‌شناسی مردمانش به دو دسته دارای ژن خوب و ژن بد تقسیم می‌شوند. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که افراد با ژن خوب خونشان رنگی‌تر و دارای گلبول‌های قرمز بیشتری هستند، این‌گونه‌ها چشمانی روشن و لپ‌هایی سرخ دارند، این‌نژاد یا بیمار نمی‌شوند و اگر هم بشوند یک تاکسی دربست به مقصد مستقیم خارج می‌گیرند. در گزارشی هم آمده است که از این نوع ژن‌ها در کشتی سانچی نبوده است.

ایران، مادر همیشه داغدار

جغرافیا:

ایران از نظر جغرافیایی در جایی به نام خاورمیانه قرار دارد، میانه‌ای که کشورهای دوست و دشمن همه باهم به چشم خواهری نگاهش می‌کنند و برایش غیرتی می‌شوند و خط و نشان می‌کشند تا جایی که اجازه نمی‌دهند ایران خودش را به آب و آتش بزند تا سانچی را نجات دهد و ایران حرف گوش کن مثل تمام مادران سر به زیر در گوشه‌ای می‌‌ایستد و غرق شدن بچه‌هایش را نگاه می‌کند.

ریاضی:

ایران باهوش‌تر از این حرف‌هاست و همیشه به لطف دلواپسانی در آمار و ریاضی نمره بیست را می‌گیرد. در تازه‌ترین آمار ۳۲ دریانورد با دریا یکی شدند، ۳۲ خانواده داغدار شدند و چشم به دریا ماندند و از آن ۴ درصدی‌های ‌معروف هم در کشتی نبودند.

اجتماعی:

در درس اجتماعی می‌آموزیم که ناهنجاری با اعتراض فرق دارد. می‌آموزیم که اعتراض حق هر ملتی است که مورد کملطفی قرار می‌گیرد، می‌آموزیم در برابر فقر، بی‌عدالتی، نابرابری، فساد باید فریاد زد و می‌آموزیم که فریادزننده‌ها خس و خاشاک و آشغال نیستند. ایران عزیز، مادر مهربان سرت را بالا بگیر که تو مقصر پلاسکو، معادن، زلزله‌ها و آلودگی‌ها نیستی. سانچی غرق شده قلبش برایت برای همیشه خواهد تپید و دلگیر از دلواپسان به خواب ابدی رفت و دعا به حال و روز بازماندگانت می‌کند.

 

پایان پیام

کد خبر : 71247 ساعت خبر : 6:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=71247
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات