ایرج رحمانپور: رسانه باید پول تولید کند+بشنوید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ایرج رحمانپور در جشن انتشار فصلنامه پریسک زاگرس گفت: عرضم سر تریبون است. صدا و سیمای رسمی‌مان که جواب نمی‌دهد، تک تک چیزهایی که به وجود می‌آید، باید تقویت کند. اثر بنده را، همه اهالی موسیقی را، اهالی هنر را، استاد قاسمی را، دوستانی که کارهای بوم‌پژوهی می‌کنند، همه باید تقویت شوند. با خرید آن‌ها، با ایجاد امکان مالی برایش باید تقویت شود. یعنی قضیه خیلی سرپوشیده نباید باشد که همه این‌ها باید اقتصادی شود، باید جواب دهد. اگر بسیاری از نشریات کتبی دنیا هنوز زنده‌اند و هنوز کار می‌کنند، برای این است که برای پدیدآورندگانشان پول تولید می‌کنند و ثروت تولید می‌کنند.

اگر در دنیا هنوز تیراژ خیلی از نشریات؛ اسم نمی‌آورم جای خاصی را، اما همه آشنا هستید، بالاخره خارج از این کشور ما و در دنیای دیگر، علی‌رغم در مضیقه‌بودن چیزهایی کتبی، آن‌ها هنوز دارند می‌فروشند و هنوز دارند کار می‌کنند، برای این‌که تبدیل به یک بنگاه اقتصادی شدند برای پدیدآورندگانشان و به آن‌جا پول برمی‌گردانند. همه این روش‌های دنیا را باید دید، از روش‌های داخلی، از روش‌های بومی، همه این‌ها را باید استفاده کرد و علی‌رغم این‌که به گذشته خودمان می‌پردازیم.

ببینید این مردم ما در حال کوچ و با یک فرهنگ چوپانی چگونه توانستند خودشان را سرپا نگه دارند. دیگر نشریه نداشتند و مردم شفاهی بودند، اما چکار می‌کردند که بچه‌هایشان ضرب یاد می‌گرفتند، تقسیم یاد می‌گرفتند، وطن‌پرستی، اخلاق نیکو، دوست‌داشتن و همه این‌ها را یاد می‌گرفتند؟

پایان پیام

کد خبر : 73430 ساعت خبر : 2:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=73430
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات