برگزاری مانورهای نظامی دریایی با سازمان محیط زیست هماهنگ نمی‌شود

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: این سازمان باید در جریان برگزاری مانورهای نظامی در دریا قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از پایگاه خبری محیط زیست (پام)، پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در دومین روز کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی در مورد برگزاری مانورهای نظامی در دریا و هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان متولی اصلی حفاظت از محیط زیست دریایی باید در جریان مانورهای نظامی باشد.

وی افزود: تا سال قبل این مانورها به سازمان حفاظت محیط زیست و ارگان‌های دریایی ابلاغ نمی‌شد بنابراین ما از برنامه‌های دقیق مانورهای نظامی مطلع نمی‌شدیم مگر از طریق اخبار.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست در ادامه گفت: با بخش‌های مربوطه نامه‌نگاری کرده‌ و نقش و مسئولیت سازمان حفاظت محیط زیست را در این زمینه مورد تاکید قرار داده‌ایم و درخواست کردیم که بخش‌هایی که مانور نظامی در دریا برگزار می‌کنند ما را در جریان این برنامه‌ها قرار دهند.

فرشچی تاکید کرد: تاکنون هیچ هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه برگزاری مانورهای نظامی در دریاها در دریا صورت نگرفته است.

پایان پیام

کد خبر : 65768 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65768
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات