نقد و بررسی «تئاتر نفر دوم» در هفتمین نشست نقد صحنه

هفتمین نشست نقد صحنه با حضور مهین صدری، ستاره‌ اسکندری و الهام کردا با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، ، در هفتمین نشست نقد صحنه «تئاتر نفر دوم» نوشته و کارگردانی مهین صدری ساعت ۱۸ روز شنبه نهم دی ماه‌جاری در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران نقد و ‌بررسی می‌شود.

در این نشست نقد صحنه فرشته حبیبی (منتقد تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایشنامه‌نویس، پژوهشگر، مدرس تئاتر و دبیر سلسله نشست‌های نقد صحنه)، مهین صدری (نویسنده، کارگردان و بازیگر این تئاتر)، شیما میرحمیدی (طراح صحنه)، غزاله معتمد (طراح لباس) به همراه ستاره اسکندری و الهام کردا (بازیگران) درباره این اثر گفت‌وگو خواهند کرد.

نمایش «تئاتر نفر دوم» که از روز ۲۸ آذرماه ۹۶ به روی صحنه رفته تا ۲۷ دی‌ماه سال جاری در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا، مهین صدری و مریم حسینی اجرا می‌شود. داستان این نمایش سی سال از زندگی سه خواهر در خانه‌ای قدیمی در تهران را از زمان موشک‌باران زمستان ۶۶ تا زمان امروز را روایت می‌کند.

یادآور می‌شود سلسله نشست‌های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش‌های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

 

پایان پیام

کد خبر : 65050 ساعت خبر : 2:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات