وزیر کشور در تلویزیون از زلزله تهران می‌گوید

وزیر کشور در تلویزیون از زلزله تهران می‌گوید

به منظور توضیح پاره‌ای از اقدامات پیشگیرانه درباره زمین لرزه ۵.۲ ریشتری تهران، وزیر کشور امشب مهمان برنامه «نگاه یک» می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به دنبال وقوع زمین لرزه‌های اخیر در کرمانشاه، تهران، کرمان و برخی نقاط دیگر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی شنبه شب (دوم دی ماه) به برنامه «نگاه یک» می‌آید تا درباره اقدامات و آمادگی دستگاه‌های مختلف در زلزله تهران وآخرین اقدامات صورت گرفته پس از زمین لرزه کرمانشاه برای بینندگان صحبت کند.

نگاهی به آخرین اقدامات و برنامه‌های پیش روی وزارت کشور و برنامه این وزارتخانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و حقوق شهروندی،  از دیگر محورهای «برنامه نگاه» عنوان شده است.

وزیر کشور در تلویزیون از زلزله تهران می‌گوید

برنامه «نگاه یک» به تهیه‌کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، شنبه (دوم دی‌ماه) پس از سریال شبانگاهی از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

زلزله کرمانشاه

زمین‌لرزه کرمانشاه به بزرگی ۷٫۳ در شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد.

کانون زمین‌لرزه ۵ کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه بود و زلزله نگاری آمریکا کانون این زلزله را ۳۲ کیلومتری حومه شهر عراقی حلبچه اعلام کرد.

بر طبق گفته رئیس مرکز لرزه‌نگاری ایران چندین پیش لرزه قبل از زلزله ۷٫۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۸ اتفاق افتاده که موجب هشیاری مردم شد که بزرگترین این پیش لرزه‌ها به قدرت ۴/۵ ریشتر ثبت شد تعداد کشته‌ها در ایران به ۶۲۰ نفر رسید و همچنین ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی شده‌اند و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

پایان پیام

کد خبر : 63708 ساعت خبر : 1:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63708
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات