اژدهایان مالیخولیایی بر صحنه تالار وحدت

نمایش «ملانکولی» یا «مالیخولیای اژدهایان» از کشور فرانسه به کارگردانی فیلیپ کن، از فردا در تالار وحدت به مدت سه شب اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ، دکور این نمایش که اثری متفاوت و خلاقانه است و تاکنون اجراهای متعددی در نقاط مختلف جهان داشته، در حال آماده‌سازی است. در نمایش «ملانکولی» گروهی از هنرمندان موسیقی هارد راک در یک ماشین سیتروئن AX متوقف در میانه یک چشم‌انداز برفی چیپس سیب‌زمینی می‌خورند.

فیلیپ کن با اصول بازی دومینو پیش می‌رود و آخرین صحنه از نمایش، صحنه اول بعدی را به نمایش می‌گذارد و زمینه وسیعی را برای افکار فراهم می‌کند. این نمایش در سال ۲۰۰۸ ساخته شده و اجراهای متعددی را در جهان پشت سر گذاشته است.

فیلیپ کن تحصیلکرده هنرهای تجسمی است. او طی ده سال مجموعه‌ای را برای تئاتر، اپرا و نمایشگاه طراحی کرد و در سال ۲۰۰۳ کمپانی ویواریوم استودیو را تأسیس نمود و اولین نمایش خود را با عنوان «خستگی بال» کارگردانی کرد. کن جوامع مختلف را زیر میکروسکوپ قرار می‌دهد و به رابطه میان بشر و طبیعت می‌پردازد. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به تجربیات، از طبیعت، بیگ‌بنگ،‌ روز بعد و… اشاره کرد. او از سال ۲۰۱۴ مدیرعامل مرکز نمایش ملی Nanterre-Amandiers شد.

نمایش «ملانکولی» که در مسابقه تئاتر بین‌الملل این دوره از جشنواره حضور دارد، ۶، ۷ و ۸ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت به صحنه می‌‌رود.

 

پایان پیام

کد خبر : 75732 ساعت خبر : 11:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75732
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات