باغ کتاب با ۱۰ سالن میزبان سینماگران و هنرمندان در فجر پیش‌رو

امسال با تصمیم ستاد برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، پردیس سینمایی باغ کتاب همزمان با گشایش، برای اولین بار میزبان اهالی سینمای ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سالن‌های سینمای باغ کتاب به مناسبت جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد و در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، میزبان سینماگران و هنرمندان خواهد بود.

۱۰ سالن سینمایی در این پردیس فرهنگی سینمایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که سالن اصلی پذیرای ۴۵۰ نفر است. این پردیس با گنجایش‌ مجموعا ۱۳۰۰ نفر در طول روزهای برپایی جشنواره سی و ششم، میزبان اهالی سینما و هنرمندان خواهد بود.

به گفته فرشاد شهیدزاده مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل باغ کتاب، این مجموعه در جشنواره فیلم فجر فقط میزبان هنرمندان و پس از پایان جشنواره پذیرای شهروندان است.

پردیس سینمایی باغ کتاب تهران

از بزرگ‌ترین پردیس‌های سینمایی کشور و جزئی از مجموعه باغ کتاب است.

این پردیس دارای ۱۰ سالن نمایش مجهز با گنجایش ۱۳۰۰ نفر در مجموع است که امکان پخش و اجرای چندین فیلم و تئاتر به‌طور هم‌زمان فراهم کرده است.

از مزیت‌های پردیس سینمایی باغ کتاب تهران می‌توان به سیستم صوت دالبی ساراند، تصویر دیجیتال مطابق با استانداردهای جهانی، بوفه های مجهز و کافی شاپ است.

فروشگاه کتاب کودک و نوجوان

فروشگاه کتاب کودک و نوجوان، عرضه کننده محصولات کتاب، محصولات فرهنگی، نوشت افزار و بازی‌های فکری در سه بخش و برای سه رده سنی کتاب خردسال، کودک و نوجوان است.

کتاب‌های بخش کودک و نوجوان از رخ چیده شده‌اند تا کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند به کتاب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

در این بخش‌ها مکان‌هایی برای استراحت و مطالعه کتاب وجود دارد، تا خانواده‌ها به‌راحتی به انتخاب کتاب بپردازند.

این فروشگاه در طول هفته کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی، بازی، نقاشی، کاردستی، ساخت مجسمه‌های خمیری و دیدار با پدیدآورندگان کتاب را برای گروه‌های سنی مختلف به‌صورت رایگان برگزار می‌کند. این کتاب‌فروشی در در تیرماه ۹۶ در باغ کتاب تهران آغاز به کار کرد.

پایان پیام

کد خبر : 76663 ساعت خبر : 2:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76663
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات