بزرگی چگونه است منتشر شد

کتاب بزرگی چگونه است؟ نوشته‌ی جرمی دونوان و ترجمه‌ی زروان بختیار توسط انتشارات آسمان نیلگون روانه‌ی بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جرمی دونوان نایب رئیس گروه مدیریت محصولات و بازاریابی شرکت Gartner Inc، یکی از بزرگترین شرکت‌های مشاوره و تحقیقاتی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان است. او در این کتاب تلاش دارد تمامی افراد را برای این‌که مدیری موفق شوند، آموزش دهد.

کتاب بزرگی چگونه است؟ نکات مورد نیاز خواننده برای مدیریت موفق و متفاوت را ارائه می‌دهد.

مدیریت و رهبری، فروش، بازاریابی و خدمات، راهبرد و برنامه‌ریزی، نوآوری، پیشرفت شخصی و حرفه‌ای بخش‌های مختلف کتاب است که به توضیح گام به گام نکات مدیریتی می‌پردازد.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از مدیریت کسب و کار خود داشته باشید، کتاب «بزرگی چگونه است؟» می‌تواند الگوی مناسبی برای شما باشد.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» نوشته‌ی جرمی دونوان با ترجمه‌ی زروان بختیار با شمارگان ۷۰۰ نسخه در ۲۱۶ صفحه به بهای ۱۶ هزار تومان از سوی انتشارات آسمان نیلگون منتشر شد.

برای دیدن دیگر کتاب‌های آسمان نیلگون به اینجا سر بزنید

طبق تحقیقاتی که در مجله‌ی آنلاین نورولوژی (Neurology) منتشر شده است، خواندن کتاب در تمام طول عمر باعث می‌شود که مغز در سنین پیری، توانایی خود را حفظ کند. این تحقیق روی ۲۹۴ شرکت‌کننده‌ای صورت گرفته بود که همگی در میانگین سنی ۸۹ سال از دنیا رفتند. نتایج تحقیقات ثابت کرد روند کاهش قدرت حافظه‌ی کسانی که در طول عمر خود فعالیت‌های تحریک‌کننده‌ی ذهن مثل کتاب خواندن را به‌طور مرتب انجام می‌دادند، بسیار کمتر از کسانی است که چنین فعالیت‌هایی را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود نگنجانده بودند.

همچنین این تحقیقات نشان داد کسانی که در طول زندگی خود فعالیت ذهنی داشتند، ۳۲ درصد کمتر از دیگران با مشکلات ذهنی در دوران پیری مواجه می‌شوند. سرعت کاهش توانایی مغز و حافظه در کسانی که فعالیت ذهنی ندارند، ۴۸ درصد بیشتر است.

یکی از محققان این پروژه به نام رابرت ویلسون (Robert. S. Wilson) از مرکز پزشکی دانشگاه راش (Rush University) شیکاگو در مطلبی عنوان کرد:

«تحقیقات ما نشان داده است که به‌کار گرفتن مغز از طریق فعالیت‌های ذهنی در تمام طول زندگی از کودکی تا دوران پیری، برای سلامت مغز در دوران پیری بسیار ضروری است. با توجه به این مطلب، ما نباید تأثیر کارهای روزمره مثل خواندن و نوشتن را بر خود، فرزندان و والدین‌مان، نادیده بگیریم.»

پایان پیام

 

کد خبر : 80933 ساعت خبر : 0:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80933
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات