خاطرات رئیس جمهور ملالستان

صبح اعلام کردند که من به‌صورت رسمی حائز اکثریت آرا شدم و نامم به‌عنوان فرد پیروز از صندوق‌ها بیرون آمده و رئیس‌جمهور «ملالستان» شدم.

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

روز اول

از امروز تصمیم گرفتم خاطراتم در مقام رئیس‌جمهور را بنویسم.

صبح اعلام کردند که من به‌صورت رسمی حائز اکثریت آرا شدم و نامم به‌عنوان فرد پیروز از صندوق‌ها بیرون آمده و رئیس‌جمهور «ملالستان» شدم. تصاویر تلویزیونی را که می‌دیدم اشک در چشمانم حدقه ‌زد. مردم از خوشحالی بابت رئیس‌جمهور شدن من به خیابان‌ها آمده و با شعف اتوبوس‌ها را چپه کرده بودند، بانک‌ها را آتش زده‌ بودند و تمامی خیابان ها را بسته بودند. واقعاً برای مردمم خوشحالم.

البته پیشی گرفتن از سه کاندیدای دیگر و کسب رأی مردم واقعاً کار سختی بود. مخصوصاً اینکه یکی از رقبایم سابق بر این قهرمان غواصی بود و موقع غرق شدن در استخر بسیار مقاومت کرد. آن‌یکی رقیبم هم ماشین مدل بالایی داشت و دست‌کاری ترمزش فرآیند پیچیده‌ای بود و با مرگ موش از صحنه رقابت‌های ریاست‌جمهوری خارج شد.

بعدازظهر رئیس ستاد انتخابات کشور آمد و از من خواست بیانیه‌ای بنویسم و خواستار ابطال و برگزاری مجدد انتخاب شوم. یادداشت کردم تا یادم باشد که فرد مناسب و قوی‌تری برای این سمت انتخاب کنم چون آن مرحوم حتی توان مقاومت در برابر یک گلوله‌ی ساده را هم نداشت.

شب هم چیزی پیش نیامد و الان با صدای مردمی که همچنان بابت انتخاب من خوشحال هستند و در خیابان‌ها تجمع کرده‌‌اند می‌خوابم.

تا فردا چه پیش آید.

پایان پیام

 

کد خبر : 74943 ساعت خبر : 4:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=74943
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات