رضا رشیدپور بهترین انتخاب متوسط

پایگاه خبری گلونی، محمدسعید اکبری: قرعهٔ اجرایِ تلویزیونی و گفت‌وگو با رئیس دولتِ دوازدهم به‌نام «رضا رشیدپور» افتاد، مجری‌ای که از دههٔ هفتاد کارِ اجرا در تلویزیون را آغاز کرد و این روزها با برنامهٔ صبگاهیِ حالا‌خورشید از شبکهٔ سه سیما مهمانِ خانه‌هایِ مردم می‌شود.

آیا «رضا رشیدپور» انتخاب مناسبی برای گفت‌وگو با رئیس جمهور ملت بوده است؟ قطعاً از تمامِ مجریانی که تا این لحظه با رئیس‌جمهور گفت‌وگو کرده اند، بهتر بوده است و دلیل این برتری فقط‌وفقط جسارتِ وی در پرسشِ سوالات از دکتر روحانی می‌باشد.

اما اجرای «رضا رشیدپور» هم به مانندِ همکارانش دارایِ نکاتی ضعفی بود که قابلِ اغماض نیست. عدم رعایتِ انتخابِ لباسی مناسب برای گفت‌وگو با رئیس جمهورِ ایران، «رضا رشیدپور» درست همان کُت و یقه‌اسکی‌ای که بارها در برنامهٔ حالاخورشید به تن کرده بود را برای مهم‌ترین گفت‌و‌گویِ دورانِ اجرایش با مهم‌ترین شخصِ دولت انتخاب می‌کند تا نقطهٔ آغازین ضعف‌هایش در این اجرایِ تلویزیونی باشد. از جسارت و شجاعتِ «رضا رشیدپور» نوشتم که از خصایل مجریِ توانمند به شمار می‌آید منتها غَلیانِ احساساتِ شدید در وجود «رضا رشیدپور» و انتقالِ این حس به مخاطبین به اندازه‌ای چشمگیر در این گفت‌وگو مشهود است و جسارت و شجاعت را چنان تحتِ شعاعِ خود قرار داده است که گویی وی در بند اضطراب و احساساتِ کامل گیر کرده است، حتی این فورانِ احساسات و اضطراب به جایی رسید که تبدیل به مبالغه و اغراقی خنده‌دار شد،«رضا رشیدپور» رقمِ دو یا سه میلیونیِ خانواده‌هایِ مالباختهٔ موسساتِ مالی‌واعتباری را به سی تا چهل میلیون خانواده افزایش داد که با هوشیاری رئیس جمهور اصلاح شد.

«رضا رشیدپور» سوالاتش را بداهه و بدونِ حتی دست نوشته‌ای کوچک از رئیس‌جمهور ‌پرسید و متاسفانه معلوم است که سوالات را فقط حفظ کرده است تا با اعتماد به‌نفسِ کامل وارد کاخِ ریاستِ جمهوری شود. اما قطعاً و حتماً با توجه به حساسیتِ برنامه و فشارهایِ ناشی از این گفت‌وگو تمامِ تمرکز وی مختل شده است و ماحصلِ این حفظیات و پرسشِ بداهه می‌شود این پراکندگی و آشفتگی در بیانِ سوالات از رئیس جمهور ایران، در آخِر هم سوالاتِ زیادی در ذهنِ مخاطب بی‌پاسخ می‌ماند.

پایان پیام

کد خبر : 74638 ساعت خبر : 1:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=74638
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات