ریموت تهران در جشنواره تئاتر فجر مورد استقبال قرار گرفت

ریموت تهران در جشنواره تئاتر فجر مورد استقبال قرار گرفت

نمایش «ریموت تهران» از کمپانی آلمانی ریمینی پروتکل که از روز جمعه در بخش آف‌استیج اجرای خود را در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز کرده مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ، در این نمایش که در مکان‌های نامتعارف جشنواره حضور دارد، گروهی ۳۰ نفره از شرکت‌کنندگان همراه با هدفون‌هایی که در اختیارشان قرار داده شده است روانه شهر می‌شوند و صدایی ماشینی آنها را راهنمایی می‌کند. هدف این نمایش که با همکاری شرکت دانش بنیان گاتا (تولیدکننده نرم افزار صفحه‌خوان سهره ویژه نابینایان) در تهران اجرا می‌شود، ایجاد فضایی متفاوت برای مخاطب است تا در مواجهه با هوش مصنوعی او را به انجام آزمونی روی خودش هدایت کند.

ریموت تهران در جشنواره تئاتر فجر مورد استقبال قرار گرفت

این نمایش تا ۸ بهمن‌ماه، هر روز از پارک شفق تا چهارراه ولیعصر، در دو سانس ۱۰ و ۱۴ اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال از این نمایش در جشنواره و محدودیت تعداد تماشاگران برای این نمایش، علاقمندان به شرکت در این اجرای محیطی، پیش از مراجعه به مکان اجرا بایستی از طریق سایت ایران‌نمایش اقدام به خرید بلیت نمایند. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر به شماره تلفن ۶۶۷۰۰۸۲۰ تماس بگیرید یا به سایت جشنواره به آدرس www.fitf.ir مراجعه نمایید.

خبرهای پیرامون جشنواره تئاتر فجر را در پایگاه خبری گلونی بخوانید و دنبال کنید. اخبار روز ایران و جهان را به سبک گلونی بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 73997 ساعت خبر : 8:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=73997
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات