فردا طرح زوج و فرد از درب منازل برقرار است

دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد به دلیل تداوم شرایط آلودگی هوا فردا نیز اجرای طرح زوج و فرد در تهران، ری و تجریش از درب منازل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تداوم پایداری هوا و بالا بودن شاخص کیفی هوای استان روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ هم اجرای طرح زوج و فرد در تهران، ری و تجریش از درب منازل خواهد بود.

فردا همچنین فروش طرح ترافیک روزانه ممنوع است و کلیه فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تهران متوقف خواهد بود.

 فعالیت کلیه واحدهای صنعتی و معدنی استان تهران که دارای پتانسیل آلایندگی هوا هستند متوقف است، اورژانس در آماده باش بوده و آمبولانس نیز در میادین اصلی شهر تهران مستقر خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه کماکان تردد کلیه کامیون‌ها در سطح شهر تهران به استثنای کامیون‌های حمل زباله، مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است. وزارت ورزش و جوانان به نحوی اطلاع رسانی خواهد کرد تا از فعالیت‌های ورزشی اعم از انفرادی، همگانی و باشگاهی در محیط‌های باز جلوگیری شود.

این اطلاعیه در پایان تاکید کرد با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و ادامه روند پایداری هوا در ۷۲ ساعت آینده بدینوسیله از همشهریان گرامی تقاضا می‌شود به منظور کاهش آلودگی هوا از ترددهای غیر ضروری در سطح کلان شهر تهران خودداری کرده و به انتشار برخی اخبار بی اساس و غیر رسمی در فضای مجازی توجه نکرده و صرفا اخبار و اطلاعات وضعیت کیفی هوای استان را از طریق دبیرخانه کارگروه پیگیری کنند.

پایان پیام

کد خبر : 79466 ساعت خبر : 8:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79466
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات