«ماهورا» راز دیگری از دفاع مقدس را بازگو می‌کند

داریوش ارجمند گفت: فیلم «ماهورا» راز دیگری از دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این بازیگر پیشکسوت که در اکران مردمی فیلم «ماهورا» از سری فیلم‌های جشنواره فجر با حضور عوامل این فیلم در سینما شهید اصغرزاده مشهد سخن می‌گفت اظهار کرد: هر زمان که به مشهد می‌آیم این جمله که «من این شهر را دوست دارم» در ذهنم نقش می‌بندد و باید بگویم بسیاری از خاطرات خوب و لحظات شیرین من در این شهر گذشته است.

 وی ادامه داد: همچنین در این شهر افتخار شاگردی دکتر علی شریعتی را داشتم و باید بگویم که در این فیلم افتخار پوشیدن لباس یکی از عزیزترین هم‌میهنانم را داشتم.

 ارجمند با بیان اینکه «ماهورا» یک فیلم استثنایی است و همه عوامل این فیلم برای تولید آن زحمت فراوانی کشیدند، بیان کرد:  در فیلم «ماهورا» با وجود اینکه نقش کوتاهی را ایفا می‎‌کنم اما باید بگویم فیلم رفیع و بلندی است و در این روزگار هیچ‌کس پول خرج این نوع اندیشه‌هایی که در این فیلم به چشم می‎خورد، نمی‌کند.

 او خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، دفاع از مردم و خاک مقدس بود اما فیلم «ماهورا» راز دیگری از دفاع مقدس را بازگو می‌کند و آن این است که همه اقوام ایرانی برادران ما هستند و پاره تن ما به شمار می‌آیند و باید بگویم خوزستان پاره تن ما است.

 ارجمند تاکید کرد: گرچه بسیاری از کج‌اندیشان سعی کردند که این ماجرا را به نفع خود و به طور دیگری بیان کنند اما چیزی که در فیلم «ماهورا» شاهد هستیم بسیار تکان‌دهنده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به اینکه باید بگویم که ما با تمام اقوام ایران اگر همزبان نیستیم همدلیم و آن‌ها پاره‌های تن ما هستند، تصریح کرد: من افتخار می‌کنم که در این فیلم لباس یکی از شیوخ خوزستانی را بر تن کردم و کوشیدم که به زبان آن‌ها سخن بگویم و در راه و آرمانی که در سناریو فیلم وجود داشت گام بردارم.

 همچنین در پایان این مراسم از عوامل این فیلم با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

پایان پیام

کد خبر : 79030 ساعت خبر : 3:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79030
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات