نظر محمد رحمانیان درباره فیلم سرو زیر آب

نظر محمد رحمانیان درباره فیلم سرو زیر آب

به گزارش پایگاه خبری گلونی محمد رحمانیان کارگردان سینما و تئاتر بعد از تماشای فیلم سرو زیر آب با بغض درباره آن سخن گفت:

نظر محمد رحمانیان درباره فیلم سرو زیر آب

برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم بخوانید:

«سرو زیر آب» وجوه انسانی ایرانی‌ها را بازنمایی می‌کند

واقعیت این است که در سالهای اخیر واقعیت را گم کردیم و اینقدر مشغول روزمرگی‌های بیهوده شدیم که موهبت‌های بسیاری که داریم را نمی‌بینیم. تنوع اقوام، زبان، ادیان و… چشم بر روی همه آنها بسته‌ایم. در هیچ جای دنیا به ادیان و اقوام اینگونه احترام نمی‌گذارند و علاوه بر همه این موارد، ما مردمی هستیم که احترام قلبی برای پرچم کشور قائل هستیم و پرچم یعنی غرور و غیرت ملی. فیلم از این غرور حرف می‌زند.

سرو زیر آب و پرچمی که افراشته می‌ماند

به نظر می‌رسد محمدعلی باشه‌آهنگر در پرداخت فیلم‌هایی با موضوع جنگ، به خوبی رگ خواب مخاطب را به دست آورده است و از تمامی ظرفیت‌ها برای بیان انسانی‌ترین وجه جنگ استفاده می‌کند؛ وجه دفاع از وطن.

زرین دست: بعد از فیلمبرداری «سرو زیر آب» وزن کم کردم

وی فیلمبرداری فیلم «سرو زیر آب» را کار بسیار سختی دانست و اظهار کرد: وقتی فیلمبرداری این فیلم را شروع کردم ۸۳ کیلوگرم بودم اما وقتی تمام شد، به ۷۵ کیلو رسیدم اما در فیلم «جشن دلتنگی» فیلمبرداری بعد از پایان فیلمبرداری وزنم تغییری نکرد. سکانس هایی که در سوله در فیلم «سرو زیر آب» فیلمبرداری شده است در زمان زمستان سال گذشته بود؛ اگر بیرون دما سه درجه بالای صفر بود داخل آن سوله پنج درجه زیر صفر بود.

علیرضا زرین‌دست فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشت و شما با تماشای تصاویر فیلم به خلسه‌ای دلنشین فرو می‌روید. در «سرو زیر آب» شکوه لرستان و چشم‌نوازی یزد از زاویه نگاه زرین‌دست به زیباترین شکل ممکن ثبت شده است و شما همراه با قصه، به تماشای ایرانی متفاوت از آنچه در سینما دیده‌اید، می نشینید.

پایان پیام

کد خبر : 79619 ساعت خبر : 12:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات