چهار فیلم کوتاه در باغ کتاب

چهار فیلم کوتاه در باغ کتاب

چهار فیلم کوتاه حاضر در فجر سی و ششم امشب (۱۷ بهمن ماه)  روی پرده می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در پی درخواست فیلم‌سازان در نشست خبری فیلم‌های کوتاه حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر و موافقت دبیرخانه جشنواره امشب، سه شنبه ۱۷ بهمن ماه، چهار فیلم کوتاه «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، «مارلون» به کارگردانی درناز حاجی‌ها، «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری، ساعت ۲۳ در مجموعه باغ کتاب به نمایش درخواهد آمد.

چهار فیلم کوتاه در باغ کتاب

مجموعه باغ کتاب به عنوان سینمای صاحبان فیلم در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر به نمایش فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه این جشنواره می‌پردازد. پیش از این نمایش برای بسته فیلم‌های کوتاه جشنواره در این مجموعه در نظر گرفته نشده بود که در پی درخواست فیلم‌سازان در جریان نشست خبری روز شنبه ۱۴ بهمن ماه دبیرخانه جشنواره تصمیم به اختصاص یک سانس نمایش به بسته فیلم‌های کوتاه در مجموعه باغ کتاب گرفت.

 حضور برای علاقه‌مندان در سانس نمایش بسته فیلم‌های کوتاه آزاد خواهد بود.

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است. از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف ارائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است.

 پایان پیام

کد خبر : 79041 ساعت خبر : 3:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79041
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات