کتاب چوب نروژی منتشر شد

کتاب چوب نروژی نوشته‌ی هاروکی موراکامی را انتشارات نشر نیکا با ترجمه‌ی مهدی غبرایی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هاروکی موراکامی نویسنده‌ی برجسته‌ی ژاپنی خالق رمان‌هایی چون کافکا در ساحل، پس از تاریکی، سرزمین عجایب و پایان جهان، است. هاروکی موراکامی پس از انتشار کتاب «چوب نروژی» و مشاهده‌ی افزایش میلیونی خوانندگان یکه خورد و دچار افسردگی شد.

کتابی بسیار متفاوت در مقایسه با آثار قبلی هاروکی موراکامی، نویسنده در کتاب «چوب نروژی» با توضیحات بسیار هیجان انگیز با زبانی ساده و قابل لمس برای خوانندگان کتاب، آن‌ها را به سفری زیبا به گذشته‌ای عجیب می‌برد.

نمی‌توان گروهی خاص را مخاطب «چوب نروژی» دانست، بلکه این کتاب برای تمام کسانی است که گم‌گشته‌ای در خاطرات گذشته خود دارند.

چوب نروژی خود زندگی‌نامه‌ای عاشقانه‌ است از خاطرات نویسنده در دوران دانشجویی، که با نثری روان نوشته شده است. کتابی که در ژاپن همه آن‌را خوانده اند، نویسنده در کتاب با مطرح کردن مساله از دست دادن عشقی در گذشته به بیان شرایط ویژه‌ای که فرد در این حالت دچار آن می‌شود و نوع برخوردی که با شرایط خواهد داشت، می‌پردازد.

کتاب چوب نروژی نوشته‌ی هاروکی موراکامی و ترجمه‌ی مهدی غبرایی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در ۳۷۲ صفحه به بهای ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان از سوی نشر نیکا روانه‌ی بازار نشر شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 80936 ساعت خبر : 0:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80936
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات