تو برایان تریسی ما هستی

در شبکه‌های اجتماعی از رئیستان تعریف کرده و وی را با صفاتی مانند «بهترین رئیس دنیا»، «اسطوره مدیریت»، «برایان تریسی ثانی» یاد کنید.

پایگاه خبری گلونی، محسن حسینی‌خواه: با توجه به درخواست‌های متعدد شما عزیزان، تصمیم گرفتیم در مورد ویژگی‌های یک کارمند نمونه و همچنین راه‌های حفظ شغل صحبت کنیم. مطالب بیان شده ۱۰۰٪ تضمینی بوده و اصلا جای شک و شبهه ندارد.

تمام کسانی که از روش‌های ما استفاده کردند در حال حاضر در پست‌های بسیار مهمی قراردارند و اسامی آن‌ها نزد ما محفوظ است. در ضمن بنده شماره تلفن خودم را هم در انتهای مطلب قرار‌می‌دهم، هرکسی استفاده کرد و خوشش نیامد، زنگ بزند فحش بدهد.

چگونه یک کارمند نمونه باشیم

۱) کارهای شخصی رئیستان از جمله خرید‌های خانه و همچنین آوردن بچه‌ها از مدرسه را به عهده بگیرید. اگر لازم بود ظرف‌های ایشان در محل کار‌ را هم بشورید.

۲) به شدت از بقیه کارمندان و به خصوص آنهایی که به راه‌حل‌های ما اعتقادی ندارند بدگویی کنید.

۳) تمام صحبت‌های خصوصی میان خودتان و کارمندان دیگر را ده‌تا بگذارید رویش و به رئیس منتقل کنید.

۴) برای رئیستان تولد بگیرید، حتی اگر روز تولدش نباشد.

۵) چند ماه از حقوق خود را به رئیستان بخشیده تا ایشان با خیالی آسوده به تایلند و ترکیه و دبی رفته تا کمی استراحت کند.

۶) در شبکه‌های اجتماعی از رئیستان تعریف کرده و وی را با صفاتی مانند «بهترین رئیس دنیا»، «اسطوره مدیریت»، «برایان تریسی ثانی»، «نمود اصول مدیریت»، «ایزو ۹۰۰۱ تجسم یافته» و مانند اینها خطاب کرده و در ده جای متن و تصویر منشن (mention) کنید.

۷) تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی رئیستان هم به عهده شماست. هر روز یک سیب و پرتقال پوست کنده و خرد کنید برای رئیستان ببرید.

۸) به دلیل اهمیت بالای این مطلب مجددا تکرار می‌کنم که تا می‌توانید زیرآب بقیه کارمندان را بزنیدُ‌که این خود از مهم‌ترین اصول ترقی و رشد است.

به کارگیری همین نکات برای موفقیت شما کفایت می‌کند. اما شما می‌توانید با خرید بسته‌ ویژه، علاوه بر دریافت نکات روزانه، از پشتیبانی ۲۴ ساعته ما نیز برخوردار شوید.

توجه داشته باشید که شماره تلفن بنده (به جهت فحاشی) هم فقط در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که بسته ویژه را خریده باشند.

پایان پیام

کد خبر : 86522 ساعت خبر : 12:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86522
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات