حضور فیلم کوتاه فروزان در یک جشنواره هندی

 حضور فیلم کوتاه “فروزان” به کارگردانی “میرعباس خسروی‌نژاد” در جشنواره “PickurFlick ” دهلی نو هند. این فیلم بزودی به نمایش در می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جشنواره “PickurFlick ” هند برای حمایت از فیلمسازان مستقل از سراسر جهان است و همچنین چشم‌انداز آنها تبلیغ سینمای مستقل دنیا در کشور هند است. این جشنواره در دو بخش اکران عمومی در شهر دهلی نو و نمایش آنلاین بر روی وبسایت جشنواره به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

حضور فیلم کوتاه فروزان در یک جشنواره

فیلم کوتاه “فروزان” داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می‌کنند. او سعی می‌کند از گله گوسفندانش در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند.

جشنواره “PickurFlick  ” از ۱۱ تا ۱۸ مارس ( ۲۰ تا ۲۷ اسفند ) در شهر دهلی نو برگزار می‌شود و نمایش فیلم کوتاه “فروزان” در تاریخ یازدهم مارس ساعت ۶ عصر و در سالن  venue-Instituto Cervantes  (موسسه فرهنگی اسپانیایی) دهلی نو خواهد بود.

فیلم کوتاه “ فروزان” در این جشنواره با فیلم‌های دیگری از کشورهای آمریکا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، کانادا، استرالیا و هند رقابت خواهد کرد.

عوامل این فیلم کوتاه که در روستاه‌های اطراف خرم‌آباد فیلمبرداری شده است عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی‌نژاد، فیلمبردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: فردوس خسروی‌نژاد،

تدوین: میرعباس خسروی‌نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی‌نژاد، مریم احمدی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم‌آباد)

فیلم کوتاه “ فروزان” در این جشنواره با فیلم‌های دیگری از کشورهای آمریکا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، کانادا، استرالیا و هند رقابت خواهد کرد.

پایان پیام

کد خبر : 85321 ساعت خبر : 8:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=85321
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات