فراخوان اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران

دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران» به منظور ایجاد انگیزه و پویایی در میان عکاسان مطبوعاتی با هدف ارتقاء سطح عکاسی مطبوعاتی، دومین جشنواره اهدای نشان عکس سال را برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل بخش‌های خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، محیط زیست، پرتره و مالتی مدیا است.

انجمن عکاسان مطبوعاتی از تمامی عکاسان حرفه‌ای دعوت کرده به منظور مشارکت در این رویداد صنفی ـ فرهنگی، آثار خود را منطبق با متن فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از ۲۳ اسفند تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ تعیین شده است، همچنین مهلت ارسال آثار مالتی مدیا از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ الی پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷ است که باید به صورت حضوری یا پستی به دبیرخانه جشنواره واقع در دفتر انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایران شهر، کوچه نوشهر، پلاک ۱۵، ساختمان شماره دو خانه هنرمندان ایران، واحد ۷ تحویل داده شود.

دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی و نمایشگاه آن نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال آینده در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد و اطلاع از متن فراخوان می‌توانند به وب‌سایت انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به نشانی iranphotojournalists.com مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 86797 ساعت خبر : 2:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86797
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات