بر روی کاغذ رازی است

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: تعبیر برخی از علائم در خواب‌ها مشترک است. مثلاً رنگ و اندازه اشیاء در خواب به تعبیر خواب کمک می‌کند. بنابراین سعی کنید خواب‌تان را کامل به یاد بسپرید و فقط به اینکه «خواب دیدم، تعبیرش چه ‌می‌شود؟» بسنده نکنید. چون آنچه جواب می‌شنوید این است:«تعبیر دارد».

دیدن کاغذ در خواب نشانه علم و دانش نیست. اتفاقاً برعکس، نشان می‌دهد شما حافظه خوبی ندارید و همیشه عادت کرده‌اید تا ساده‌ترین چیزها را هم بنویسید. اینطوری که پیش می‌روید، فراموشی خواهید گرفت. شما حتی شماره تلفن خودتان را هم حفظ نیستید. همین که خوابتان را یادتان مانده و دنبال تعبیرش می‌گردید، هنر کرده‌اید.

کوه یا کاهی از کاغذ

حجم کاغذی که در خواب می‌بینید، بسیار مهم است. اگر خودتان را در کوهی از کاغذ می‌بینید، یعنی شما اسراف‌کار هم هستید و فرق کاغذ و پلاستیک و تفاله چای را تشخیص نمی‌دهید. شما باید در کلاس‌های زیادی شرکت کنید تا شاید به طبیعت آسیب کمتری بزنید. در غیر اینصورت به یک فرد دیگر بگویید تا دم مرگ شما را کتک بزند بلکه این عادتتان را ترک کنید. اما اگر کاغذهایی که می‌بینید تنها چند برگ است، نشانه این است که شما دچار کمبود کاغذ می‌شوید و دقیقاً در زمانی که دنبال یک تکه کاغذ می‌گردید تا چیزی بنویسید، کاغذی پیدا نمی‌کنید. سعی کنید از همین الان حساب کاغذهایتان را داشته باشید و از همه جای کاغذ استفاده کنید.

آینده شما بر روی کاغذ

اگر کاغذهایی که در خواب می‌بینید سفید است و روی آن چیزی نوشته نشده است، نشانه بی‌پولی و فقر و بدبختی و فلاکت شماست. کاری از دست شما ساخته نیست. از من هم ساخته نیست. از دست کس دیگری هم ساخته نیست. به هر حال هرچه تلاش کنید این اتفاق خواهد افتاد. این نتیجه ولخرجی‌هایی هست که تا امروز داشتید. به کسی رو نیندازید. زیرا کسی به شما کمک نخواهد کرد. چون خودتان هم قبلاً به کسی کمک نکرده‌اید. همیشه فکر می‌کردید برای شما اتفاق نمی‌افتد، اما اتفاق افتاد. حقتان است. باید از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» درس می‌گرفتید.

اگر کاغذهایی که در خواب دیدید، نوشته دارد، دریایی از معانی خواهد داشت. برای اینکه تعبیر خوابتان را بدانید باید تمرکز کنید و نوشته‌های روی کاغذها را به یاد آورید. لحظه به لحظه آینده زندگی‌تان در همان کاغذها نوشته شده است و شما با دانستن آن‌ها از آینده خبر خواهید داشت. فراموش نکنید آن نوشته‌هایی که تا یک ساعت بعد از خواب یادتان هست، اهمیتی ندارد. نوشته‌هایی که به این راحتی در ذهن بماند، بی‌معنی است. پس همین الان به سراغ یادآوری نوشته‌ها بروید. در این شرایط ثانیه‌ها هم مهم هستند.

خواب خوش ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 88701 ساعت خبر : 0:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88701
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات