شش فرضیه درباره لباس تیم ملی

شش فرضیه درباره لباس تیم ملی

پایگاه خبری گلونی، میلاد صفرخانی: اخیرا با‌خبر شدیم که تیم ملی ایران که به عنوان اولین تیم از آسیا صعودش به جام‌جهانی ثبت شد، به علت «کمبود وقت» نتوانسته لباس مناسبی طراحی کند و تعدادی زیرپوش خط‌کشی شده را تحت قالب کیت تیم ملی معرفی کرده است. حال اینکه منظور از کمبود وقت چیست و اینکه یک لباس چقدر زمان می‌خواهد تا طراحی شود باید بررسی شود. البته به احتمال زیاد مشکلات دیگری وجود داشته که باعث چنین اتفاقی شده است. در این متن به مشکلات احتمالی پیش آمده پرداخته می‌شود.

شش فرضیه درباره لباس تیم ملی

فرضیه‌ی اول: لباس فی‌الواقع ساده نیست، دارای نقش و نگارهای فراوانی بوده و هست. منتها دیدنش با چشم عادی امکان پذیر نیست. بطور مثال اگر شما با زاویه‌ی ۷۳.۵ درجه‌ی شرقی از منتها‌علیه سمت راست لباس به صورت مورب با عینک شماره‌ی نیم به حدفاصل خطوط عمودی سوم و چهارم چپ لباس نگاه کنید، در ناحیه‌ی دوخت به جای نخ سفید، از نخ شیری استفاده شده است.

فرضیه‌ی دوم: آقای کی‌روش برای طراحی لباس از عمه‌ی نوه خوانده‌ی خویش دعوت کرده بودند که به خاطر نوسانات دلار ایشان نتوانستند به ایران عزیمت کنند و لباس نیمه کاره ماند. کی‌روش بابت نوسانات دلار دوهزار دلار از فدراسیون کمیسیون دریافت کرد.

فرضیه‌ی سوم: پول طراحی بابت دعوت تیم منسجم و قدرتمند سیرالئون خرج شد و فدراسیون دچار کمبود بودجه است. حتی گفته می‌شود در ابتدا فدراسیون طی بیانیه‌ای به بازیکنان اعلام کرده بود که «تم تیم سفیده همه رعایت کنین، یکیم مراقب سوشا مکانی باشه باب اسفنجی نپوشه».

فرضیه‌ی چهارم: پس از آنکه در دوره‌ی قبل تصویر پلنگ روی لباسها نقش بست و تیم ملی با قدرت از آخر اول شد، گفتند دیگر طرح خاصی روی لباسها نزنند تا حداقل شرمنده‌ی این حیوانات محترم نباشیم.

فرضیه‌ی پنجم: کی‌روش به خاطر بحث اخیر خود با برانکو و علی کریمی و همچنین قهرمانی پرسپولیس و باخت این تیم در دربی و گران شدن عوارض خروج و معرفی آیفون X، استعفا داد. به همین خاطر لباس‌ها ساده طراحی شدند. ژاوی نیز در انتها گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است.

فرضیه‌ی ششم: دیگر چیز خاصی به ذهنم نرسید صرفا خواستم با ذکر عدد شش یاد و خاطره‌ی «شیش تای پنجاه و دو» را زنده نگه دارم.

پایان پیام

کد خبر : 89254 ساعت خبر : 8:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89254
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات