فال امروزتان را بخوانید

پایگاه خبری گلونی، شکوفه موسوی:

فروردین: جسارت و هوشمندی شما زبانزد خاص و عام است. امروز موقعیتی پیش می‌آید که جسارت و هوشمندی‌تان را یک‌بار دیگر به عام و خاص نشان دهید. فقط مراقب باشید که شورش را درنیاوردی چون اگر شورش را دربیاورید، دودش به چشم خودتان می‌رود.

اردیبهشت: امروز حوالی عصر چند عطسه پی‌درپی خواهید داشت. پس حتماً در جیبتان دستمال داشته باشید، چون اطرافیانتان مسئول عطسه‌های شما نیستند، هستند؟ اگر متولد امروز هستید، تولدتان مبارک.

خرداد: ماه‌هاست که می‌خواهید یک تصمیم مهم بگیرید، خب بگیرید دیگر! لفتش ندهید، امروز آن تصمیمی را بگیرید. فردا دیر است. ضمناً حوالی غروب خبری خوشی دریافت خواهید کرد. اما جنبه داشته باشید و این خبر را فعلاً پیش خودتان نگه‌دارید و در صفحه اینستاگرامتان منتشر نکنید. آفرین.

تیر: شما همیشه از دریافت گل و هدیه خوشحال می‌شوید اما مدتی است که بازار گل و هدیه کساد است! خب چه اشکالی دارد خودتان دست‌به‌کار شوید و به دیگران هدیه دهید. مطمئن باشید جای دوری نمی‌رود.من به شما قول می دم! اگه رفت جای دوری، خودم براتون برمی‌گردونمش.

مرداد: امروز سعی کنید غرغر را کنار بگذارید و به جای خواندن انواع و اقسامِ آیه‌های یاس، کمی به خودتان بیایید. امروز شخصی به شما تلفن می‌زند. حتماً جواب دهید و اجازه ندهید که میسکال شود.

شهریور: اگر قصد خرید چیزی را دارید همین امروز وقتش رسیده. تنبلی نکنید و کار امروز را به فردا نندازید، کار فردا را هم به پس فردا نیندازید، کلا سعی کنید همواره کار هر روز را در همان روز انجام دهید. امروز وارد هیچ کل‌کلی نشوید که به نفعتان نخواهد بود.

مهر: لجبازی را کنار بگذارید و باور کنید که در هر ماجرای لجبازانه‌ای، قبل از هرکسی خودتان ضربه می‌بینید. پس لطفا سگرمه‌ها را باز کنید و نشان دهید که شما یک مهرماهی واقعی هستید.

آبان: اگر قصد ازدواج دارد این هفته را دست نگه‌دارید. نگران نباشید. خبری که منتظرش هستید یا می‌رسد یا نمی‌رسد. فراموش نکنید که امروز همه گلدان‌ها را آب بدهید. اما زیاد آب ندهید. چون آب هست، اما کم است.

آذر:روحیه شوخ‌طبعانه شما همواره به کمکتان آمده، اما امروز زیاد نمک نریزید و خب هرچیزی حدی دارد، حدش را نگذرانید. سکوت اختیار کرده و اگر زبانم لال سیگاری هستید، کمی به این رفتار ناپسندتان فکر کنید.

دی: خودتان هم می‌دانید که وقتی عصبانی بشوید، غیرقابل پیش‌بینی هستید! امروز مشاجره‌ای در اطرافتان رخ می‌دهد که اصلا به شما ربطی ندارد، پس الکی خودتان را قاطی نکنید که اگه قاطی کنید خیلی بد می‌شه! حالا از ما گفتن بود.

بهمن: امروز یکی از دوست‌هایتان با شما تماس می‌گیرد ‌که درد دل کند، گوش دهید اما راهنمایی‌اش نکنید. اگر حوالی عصر سرفه‌های پی‌در‌پی امانتان را برید، به دکتر بروید، اما اگر امانتان را نبرید، به دکتر نروید.

اسفند: شما بسیار احساساتی هستید. امروز یک نفر از اطرافیانتان احساسات شما را درک می‌کند و احتمالا خبری خوبی هم خواهید شنید. فراموش نکنید که حتماً ایمیلتان را چک کنید چون نامه‌ای در راه است.

پایان پیام

کد خبر : 87433 ساعت خبر : 0:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87433
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات