هر گل نشانه بهار نیست

هر گل نشانه بهار نیست

چیدن گل، خواب و بیداری ندارد.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: برخی از خواب‌ها کاملاً گمراه‌کننده است و آنچه در همان دقایق ابتدایی بعد از خواب به ذهن‌تان می‌رسد، اشتباه‌ترین گزینه ممکن است. ضمناً اگر قرار بود شما بتوانید خوابتان را تعبیر کنید، دیگر چه نیازی به امثال من بود.

گل چیدن انفرادی یا گروهی

چیدن گل در خواب، اگر در جمع افراد دیگر باشد، نشانه مجردی شماست و نشان می‌دهد که از مجرد بودن خودتان رضایت ندارید. اما در یافتن شریک زندگی خود مشکل دارید. اگر متأهل هستید و این خواب را می‌بینید، پس مشکل روانی دارید و بهتر است سریعاً خودتان را به پزشک معرفی کنید. حتی از ادامه خواندن این تعبیر هم صرف نظر کنید. نجات خودتان مهم نیست، نجات جامعه مهم است.

اگر در هنگام چیدن گل تنها هستید، یعنی مقداری دستتان در بوستان‌ها و پارک‌ها کج است و تا امروز فکر می‌کردید که گل‌ها را برای چیدن شما و همفکران‌تان کاشته‌اند تا با چیدن آن‌ها و پرپرکردن‌شان در عرض سه دقیقه، تصمیمات مهم زندگی‌تان را بگیرید. تصمیمی که با «شد، نشد» پرپرهای گل بگیرید، نتیجه همان جایی است که امروز ایستاده‌اید.

هر گل نشانه بهار نیست

اگر در خواب تلاش دارید گل مصنوعی را از شاخه جدا کنید، یعنی شما هویت واقعی‌تان را در شبکه‌های اجتماعی لو نمی‌دهید و خیلی ناقلا شریف دارید. اما با چیدن هر گل مصنوعی که در خواب می‌بینید، یک نفر از دوستانتان هویت شما را متوجه شده است. سعی کنید او را شناسایی کنید و سرش را زیرآب کنید. او به شما رحم نمی‌‌کند و دهانش چفت و بست ندارد.

هر گل، یک تعبیر

رنگ گلی که می‌چینید، تأثیر مهمی در خواب دارد. اگر رنگش روشن بود، یعنی می‌توانید به آینده امیدوار باشید و اگر تلاش کنید، کارتان روبراه خواهد شد و به نتیجه‌ای که می‌خواهید می‌رسید. ولی اگر از رنگ تیره برخوردار است، بهتر است خودتان را برای فرار آماده کنید. چون از هر یک‌هزار نفری که این خواب را می‌بینند، فقط یک نفر آینده‌اش مثل خوابش تیره نمی‌شود. که او هم پارتی داشته است.

رنگ‌بندی گل‌ها حداقل ۲۴ رنگه خواهد بود و شرح هرکدام از آن‌ها در تعبیر خواب تأثیر خواهد داشت. اما گفتن آن جزئیات دقیق، فقط با پرداخت هزینه آن ممکن است. البته همین حد هم از سرتان زیاد است.

خواب خوش ببینید.

کد خبر : 88694 ساعت خبر : 11:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88694
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات