وضعیت دریاچه شاپوری در نوروز ۹۷+فیلم

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: پروژه مجموعه تفریحی شاپوری لرستان انگار قرار است که به سرنوشت هتل صخره‌ای دچار بشود.  اما واقعیت این است که دیرکرد آن در برابر پروژه‌هایی چون هتل صخره‌ای با آن تاخیر شرم‌آورش زمان کمی محسوب می‌شود.

انگار که مردم و مسئولین عادت کرده‌اند به تاخیرهای این چنینی و اتفاقا انجام پروژه‌ها در زمان مقررشان امری حیرت آور و تقریبا غیرممکن خواهد بود.

محمد پورخداداد از دریاچه شاپوری گزارش می‌دهد

زیبایی‌های طبیعی لرستان هرساله جمعیت زیادی را روانه این استان می‌کند. این در حالی است که تدارکات لازم برای استفاده از ظرفیت‌های آن هیچگاه دیده نشده است. این بی‌کفایتی‌ها لرستان را سال به سال به عقب می‌برد. همین تازگی‌ها بود که وضعیت مرمت دژ فلک‌الافلاک رسانه‌ای شد و مسئولین به خودشان آمدند که باید اقداماتی در این زمینه انجام دهند.

اما روز به روز سطح توقعات مسافران و گردشگران بالاتر می‌رود و نمی‌شود با ثابت نگه داشتن خدمات رفاهی انتظار پیشرفت در زمینه گردشگری را هم داشته باشیم.

شاید گذشته تماشای منظره پل شاپوری و قدمت تاریخی آن دلیل محکمی برای بازدید از آن بود اما امروزه خدمات رفاهی است که تعیین کننده است لذا تاخیر یک ساله برای چنین پروژه‌ای قابل قبول نیست.

مگر هنگام ارزیابی زمان و مشخص شدن پایان کار همه جوانب در نظر گرفته نمی‌شود؟ سازمان گردشگری باید به این مشکلات رسیدگی کند پیش از آن‌که نارضایتی‌ها گردشگران لرستان را کم کند.

پایان پیام

کد خبر : 87640 ساعت خبر : 11:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87640
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات