پیشنهاداتی برای افزایش کوهان شترها

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: شترهای دوکوهان ایرانی این روزها بسیار کم شده‌اند و همچون یوزپلنگ‌های ایرانی به شدت در معرض انقراض هستند.

بر اساس یافته‌های ما دلیل تک کوهانه شدن شترها، انجام عمل‌های زیبایی است، آنها با تصور اینکه تک کوهانه بودن مُد است با مراجعه به مراکز زیبایی، اقدام به برداشتن یکی از کوهان‌هایشان کرده‌اند؛ در همین زمینه پیشنهاد می‌شود فرهنگ‌سازی‌هایی صورت گیرد و عنوان شود که دوکوهان بودن زشت نیست تا شاهد کاهش این‌گونه عمل‌های زیبایی باشیم.

البته برخی نیز بر این اعتقاد هستند که دلیل تک کوهان شدن شترها این است که با این گرانی آن بیچاره‌ها چیزی برای خوردن ندارند که در کوهانشان ذخیره شود و به همین دلیل کم‌کم تک کوهان شده‌اند. اگر هم دلیل کاهش شترهای دوکوهان این است پیشنهاد می‌شود کمی فست‌فود و غذای چرب به این جانواران داده شود تا چربی‌‎های اضافی باعث افزایش کوهان‌هایشان شود، هیچ بعید نیست با تغذیه نامناسب شاهد سه یا چهار کوهان شدن شترها هم باشیم.

ورزشی سنگین بالا و پایین بردن ابرو

بعد از مدت‌ها شادمان می‌شویم که محقق‌ها بالاخره یک یافته‌ای اعلام کردند به نفع ما بوده‌است. طبق یافته این محقق‌ها یک دقیقه ورزش سنگین می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. البته با توجه به اینکه محقق‌ها منظورشان از ورزش سنگین را بیان نکرده‌اند، پیشنهاد می‌شود هر کس به نوبه خودش و در حد توانش روزانه یک دقیقه ورزش سنگین را انجام دهد. ما که برایمان بالا و بردن ابرو ورزش سنگین حساب می‌شود، شما را نمی‌دانیم.

این محقق‌های مهربان

امروز این محقق‌ها خیلی مهربان شده‌اند، دوباره یک یافته جدید خوب دیگر هم اعلام کرده‌اند. به گفته محققان، مصرف بیش از اندازه گوشت همراه با مصرف بسیار کم سبزیجات موجب افزایش سن بیولوژیکی بدن می شود.

در همین زمینه پیشنهاد می‌شود این بار که باجناقتان را به منزل دعوت کردید، سبزیجات مختلف را به همراه کمی پنیر در جلویش بگذارید و یافته علمی را هم برایش شرح دهید. آدم به فکر باجناقش نباشد، به فکر چه کسی باشد؟

پایان پیام

کد خبر : 87439 ساعت خبر : 0:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87439
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات